برگزاری یادواره شهدای شهر قدس

شهرقدس (پانا) -بخشدارشهر قدس در یادواره شهدای منطقه گفت:یکی از ثمرات بزرگ هشت سال جنگ تحمیلی به ایران اسلامی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

کد مطلب: ۸۵۷۵۷۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهدای شهر قدس

همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم بزرگداشت یادواره شهدای شهرک دانش با حضور بخشدار ، نمایندگان سپاه پاسداران ، سپاه دانش حوزه پیامبر اعظم(ص)، دهیار شهرک دانش، اعضای شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهر قدس برگزار شد.

در حاشیه این مراسم ماریا سادات رضوی بخشدار قدس در رابطه با سلحشوری ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس بیان کرد:در هشت سال دفاع مقدس ملت سلحشور ایران در برابر همه زورگویان ایستادگی کردند که این اتفاق برگ زرینی از حماسه ملتی است که نه تنها ایرانیان بلکه همه ملت های ازاد جهان به آن افتخار می کنند.

وی در رابطه با یکی از ثمرات دفاع مقدس گفت: یکی از ثمرات بزرگ دفاع مقدس فرهنگ سازی است، در دفاع مقدس جوانان و رزمندگان اسلام با از خود گذشتگی ها و ایثارگری های خود آیینی را بنیان نهادند که ایثار شهادت به عنوان فرهنگی ارزشی نشان داده اند و ارزش این فرهنگ جریان ها و مسائل دیگر را تحت الشعاع خود قرار داده، دفاع مقدس زمینه ساز این فرهنگ مقدس است که طریق اتصال به ملکوت را هموار می کند.

/خبرنگار:حدیث سهیلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار