لزوم بکارگیری بانوان توانمند در پست های مدیریتی

زاهدان(پانا)- استاندار سیستان و بلوچستان گفت:مسئله ای که باید مورد توجه مدیران دستگاه های مختلف این استان قرار گیرد استفاده و بکارگیری از بانوان توانمند با توجه به نگاه ریزبینانه و دقیق آنان به حل مسائل مختلف در پست های مدیریتی می باشد.

کد مطلب: ۸۵۷۵۰۸
لینک کوتاه کپی شد
لزوم بکارگیری بانوان توانمند در پست های مدیریتی

سید دانیال محبی روز پنجشنبه در دومین نشست شورای راهبردی توسعه مدیریت سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بر اساس مصوبه و ابلاغ شورای عالی اداری تا پایان برنامه ششم، 30 درصد پست های مدیریتی در همه سطوح در اختیار بانوان قرار می گیرد.
وی افزود: بانوان در امور مدیریتی حساسیت و دقت بیشتری دارند و می طلبد دستگاه های اجرایی برای استفاده هرچه بیشتر از توان مدیریتی آنان برنامه ریزی کنند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تخصص گرایی یکی از مهمترین ویژگی های مدیریتی است که در انتخاب یک مدیر باید بیش از گذشته مدنظر مسئولان دستگاههای مختلف اجرایی این استان قرار گیرد.
وی تصریح کرد: هر مدیری باید در رشته و تخصص خودش بکارگیری شود در غیر این صورت نمی توان از آن مدیر انتظار خاصی داشت.
محبی اظهار داشت: متاسفانه گرایش به رشته های پزشکی و مهندسی در کشور زیاد شده و از رشته هایی همچون مدیریت اقتصادی، حقوق، جامعه شناسی، بانکداری و حسابداری غافل شده ایم.
وی تصریح کرد: این گرایش سبب شده تا برخی از افراد که به یک رشته و حرفه خاصی علاقه مند هستند نیز به سمت رشته های پزشکی و مهندسی که در آن هیچ توانایی ندارند سوق داده شوند.
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: ذوق و علاقه هر فردی در رشته و حرفه خاصی است که باید او را برای رسیدن به توانمندی در آن رشته کمک کرد.

خبرنگار/مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار