افتتاح سه مدرسه در مناطق محروم خاش توسط سپاه

زاهدان(پانا)- با حضور فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان و شماری از مقامات استانی و محلی خاش سه مدرسه به همت قرارگاه محرومیت زدایی سپاه در مناطق محروم این شهرستان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۵۷۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح سه مدرسه در مناطق محروم خاش توسط سپاه

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: برای اجرای این تعداد واحد آموزشی حدود 750 میلیون ریال هزینه شده و بسیار خوشحال هستیم در این فصل از سال فرزندان مردم می توانند از امکانات آموزشی بهتری جهت فراگیری علم و دانش بهره ببرند .

سردار امان الله گشتاسبی افزود: کار ساخت و تجهیز افزون بر 180 واحد آموزشی را در نقاط مختلف این استان در دستور کار داریم که به تدریج افتتاح می شوند .

وی اظهار داشت: برای اجرای این تعداد فضاهای آموزشی افزون بر 17 میلیارد ریال هزینه می شود .

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: ساخت مدارس یک تا 14 کلاسه در مناطق محروم استان با هدف محرومیت زدایی مورد توجه این نهاد انقلابی است .

سردار گشتاسبی ابراز کرد: مردم یاری و محرومیت زدایی از اولویت های مهم سپاه است که از روزهای گذشته افزون بر 225 گروه جهادی سپاه در نقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان حضور پیدا کرده اند و کار خدمت رسانی به اقشار نیازمند را برعهده دارند .

وی در پایان عنوان داشت: سپاه در حوزه های آموزشی، ساخت و تجهیز مدارس و توزیع بسته های فرهنگی و اجرای کارهای عمرانی و مشارکت در امور کشاورزی و اشتغالزایی و غیره با جدیت پای کار است.

خبرنگار/ مبین جلال کمالی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار