رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی خبر داد:

راه اندازی سیستم پایش ناوگان دانش‌آموزی

بیرجند (پانا)- رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: جهت بر طرف شدن مشکلات والدین و دانش‌آموزان در امر سرویس مدرسه، امسال سامانه سپند با همکاری آموزش و پرورش و شهرداری های استان راه اندازی شده است.

کد مطلب: ۸۵۷۴۸۶
لینک کوتاه کپی شد
راه اندازی سیستم پایش ناوگان دانش‌آموزی

سید محمد رضوی، رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با پانا از راه اندازی سامانه پایش ناوگان دانش آموزی(سپند) با همکاری آموزش وپرورش و شهرداری‌ها خبر داد.

وی افزود: در این سامانه پس از ابلاغ پروفایل به مدیران مدارس، مدیران ملزم به تکمیل پروفایل بوده و باید در این خصوص به والدین نیز اطلاع رسانی کنند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: والدین علاقه مند به استفاده سرویس مدرسه توسط فرزندشان نیز باید با ورود به سامانه مذکور، نسبت به تکمیل صفحه شخصی خود و اطلاعات دانش آموز اقدام کنند.

رضوی با بیان اینکه از آنجایی که این سامانه با شهرداری مرتبط است، اظهار کرد: شهرداری با دریافت نام دانش آموزان ثبت نام شده در سامانه، راننده را برای دانش آموز مشخص و اطلاعات سرویس و دانش آموزان را برای مدیران مدارس ارسال می‌کند.

وی از فعالیت 12 پیمانکار در این طرح خبر داد و گفت: شش شرکت پیمانکار در بیرجند و مابقی در شهرستان‌ها فعال هستند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از تصویب نرخ کرایه سرویس مدرسه برای شهرستان‌ها خبر داد و افزود: در شهرستان بیرجند، برای استفاده دانش آموزان در یک سال تحصیلی از مینی بوس و اتوبوس 377 هزار تومان، ون 453 هزار تومان و سواری تاکسی535 هزار تومان در نظر گرفته شده است.

رضوی ادامه داد: برای دانش آموزان مستقر در شهرک‌های اقماری بیرجند از جمله حاجی آباد و امیرآباد 10 درصد به این مبالغ اضافه می‌شود.

وی تصریح کرد: دانش آموزان با نیازهای ویژه نیز برای استفاده از این سرویس‌ها باید 12 درصد نسبت به دانش آموزان عادی هزینه بیشتری بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار