مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان

پارک علوم در کانون پرورش فکری گلستان افتتاح می‌شود

گرگان (پانا) - پارک علوم در مجتمع فرهنگی هنری کانون گرگان به‌منظور پاسخ به نیازهای امروزی کودکان و نوجوانان راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۸۵۷۴۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پارک علوم در کانون پرورش فکری گلستان افتتاح می‌شود

عبدالرحیم سیفی با اعلام خبر فوق اظهار کرد: در راستای پاسخ‌گویی به نیازهای امروزی کودکان و نوجوانان و برای رسیدن به این رسالت اصلی که آموزش برای کودک باید لذت‌بخش باشد، پارک علوم کانون در مجتمع فرهنگی هنری کانون گرگان هم‌زمان با هفته ملی کودک به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کانون گلستان با تأکید بر این که استعدادهای خلاق در محیط مطلوب، شکوفا و متبلور می­ شوند تصریح کرد: کانون به نهادی تأثیرگذار در حوزه استعدادیابی و پرورش و شکوفایی خلاقیت‌های کودکان و نوجوانان ۶ الی ۱۸ سال است و در این مجموعه‌ی علمی کودکان و نوجوانان بادانش و مهارت‌هایی علمی آشنا شده و آموزش می‌بینند که چطور یاد بگیرند، مشاهده کنند، اطلاعات را جمع‌آوری کنند، نتایج را تفسیر کنند و تفکرشان را درباره ایده‌ها و اتفاقاتی که آن‌ها در زندگی‌شان با آن روبرو می‌شوند، بازگو کنند.

وی از ترویج و توسعه علم در میان کودکان و نوجوانان و عموم علاقه‌مندان به‌عنوان مأموریت این مرکز نام‌برد و بیان کرد: طبق برآورد اولیه، اقدامات شبیه‌سازی پدیده‌های علمی با هزینه‌ای بالغ‌بر ۱۲۰ میلیون تومان توسط بخش خصوصی در حال ساخت است.

سیفی گفت: با پیگیری‌های انجام‌شده این مجموعه‌ علمی با بخش‌هایی ازجمله تونل زمان، آزمایشگاه، معجزه حیات، قدرت آب، غول‌های متحرک و انیشتین در دو بخش دانش‌آموزی ویژه کودکان و نوجوانان و عموم خانواده در نوبت عصر هم‌زمان با هفته ملی کودک ۱۴ الی ۲۰ مهرماه در زمینی به مساحت ۴۸۰ مترمربع به بهره‌برداری می‌رسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار