رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی اعلام کرد:

تحصیل بیش از 14 هزار دانش‌آموز با آسیب شنوایی در مدارس

تهران (پانا) - رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از تحصیل بیش از 14 هزار دانش‌آموز با آسیب شنوایی در مدارس خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۷۳۹۱
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل بیش از 14 هزار دانش‌آموز با آسیب شنوایی در مدارس

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، مجید قدمی در هفته جهانی ناشنوایان (2 تا 8 مهر) گفت: دانش‌آموزان با آسیب شنوایی در چهار دوره تحصیلی، پیش دبستان، ابتدایی، متوسطه اول، متوسطه دوم (رشته‌های کاردانش و فنی و حرفه‌ای) در مدارس استثنایی مشغول به تحصیل بوده و در پایان دوره متوسطه دوم می‌توانند در دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی مشغول به تحصیل شوند.

او در مورد تعداد دانش‌آموزان با آسیب شنوایی مشغول به تحصیل در مدارس استثنایی افزود: تعداد 5845 دانش‌آموز در یک هزار کلاس درس در چهار دوره تحصیلی تحصیل می‌کنند که یک هزار و 100 معلم هم کار تدریس به این عزیزان را بر عهده دارند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه 8862 دانش‌آموز با آسیب شنوایی هم در قالب آموزش تلفیقی-فراگیر در مدارس عادی مشغول به تحصیل هستند، گفت: در این بخش هم دانش‌آموزان در چهار دوره تحصیلی درس می‌خوانند که بیشترین آمار مربوط به دانش‌آموزان ابتدایی با 5346 نفر و کمترین آمار مربوط به پیش دبستانی با 27 نفر است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار