شهردار یزد:

تنها برای رفع مشکلات به وزارت کشور می روم

یزد (پانا) - شهردار شهر جهانی با بیان این که ارتقا پست و مقام برای من هیچ اهمیتی ندارد افزود: الان حسم این است که شرایط سختی در کشور هست و می‌خواهم شبانه‌روز در پست جدیدی که دارم خدمت کنم تا مشکلی برطرف شود.

کد مطلب: ۸۵۷۳۷۳
لینک کوتاه کپی شد
تنها برای رفع مشکلات به وزارت کشور می روم

مهدی جمالی‌نژاد دقایقی قبل در نشست فوق‌العاده شورای شهر یزد که برای بررسی استعفای وی برگزار شد اظهار داشت: از زمانی که کارم را شروع کردم عهد کردم که با تمام وجودم تلاش کنم و سعی کردم کوتاهی نکنم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت در پست عمرانی وزارت کشور در شرایط فعلی خیلی سخت است اظهار داشت: قسم می‌خورم که رفتن من اصلا به بحث ارتقا نیست و احساس می‌کنم که همیشه جنگ و جبهه و مسائلی از این دست مختص دهه 60 نیست و الان هم جنگ ادامه دارد.

شهردار شهر جهانی یزد با تاکید بر اینکه هیچ زمانی مباحث مالی و پست و مقام برای من مهم نبوده خاطرنشان کرد: الان حسم این است که شرایط سختی در کشور هست و می‌خواهم شبانه‌روز در پست جدیدی که دارم خدمت کنم تا مشکلی برطرف شود.

جمالی‌نژاد تصریح کرد: در تودیع و معارفه گفتم که با مردم یزد به دلیل اینکه فهیم، عمیق و نکته‌سنج هستند کار کردن خیلی سخت است ولی چون مردمی متدین و همراه هستند کار کردن با آنها خیلی ساده هم هست و در بین شوراهای شهر هم این شورا بسیار ویژه بود.

وی تصریح کرد: خیلی از افراد توقع داشتند که من نیروهایی را از اصفهان بیاورم و در شهرداری تغییر و تحول جدی انجام دهم ولی من نظرم این بود که نیروهای بسیار توانمندی در شهرداری یزد وجود داشت و با این افراد به جد می‌توان به خوبی عمل کرد و همین اقدام را انجام دادم و نتیجه هم گرفتم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار