کشف 88قبضه اسلحه و دستگیری 132 متخلف محیط زیستی در فارس

شیراز (پانا) - مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس از دستگیری 132متخلف و کشف 88 قبضه اسلحه در شهریور ماه توسط نیروهای یگان حفاظت محیط زیست در فارس خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۷۳۲۴
لینک کوتاه کپی شد
کشف 88قبضه اسلحه و دستگیری 132 متخلف محیط زیستی در فارس

سعید محمودی گفت : با تلاش و کوشش فراوانی که توسط یگان حفاظت محیط زیست این استان به منظور ارتقای نظارت بر حوزه شکارو صید انجام شده است: در شهریور ماه تعداد 132نفر متخلف و شکارچی دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند. از این متخلفین ۸۷ قبضه اسلحه شکاری به همراه یک قبضه اسلحه جنگی،کشف و ضبط شد.

وی همچنین اظهار داشت: 1982 مورد ادوات شکار شامل: فشنگ، قطار، دوربین، دام پرنده گیری، تور ماهیگیری و... کشف و ضبط شده است.

این عملیات ها در شهرستان ها لار، بوانات، کازرون، اقلید، فیروزآباد، مرودشت، لامرد، نورآباد، استهبان، خرامه، پاسارگاد، شیراز، جهرم، ارسنجان، نی ریز، سپیدان ،فیروز آباد، پارک ملی بمو و گشت سیار اداره کل انجام شده است.

محمودی افزود: علی رقم کمبود نیروی اجرایی در استان، محیط بانان سخت کوشانه در بخش اجرایی عملکرد قابل توجهی داشته اند.

محمودی ادامه داد: این اداره کل تلاش نموده است کمبود نیروی اجرایی را با افزایش گشت و کنترل و سیاستگذاری صحیح جبران نماید و در هر حال، کمبود نیرو اجرایی نیز نتوانسته موجب اخلال در انجام وظایف نیروهای یگان محیط زیست شود.

مدیر کل محیط زیست فارس ضمن تاکید بر این نکته که سلامت انسانها به سلامت محیط زیست، و محیط زیست سالم نیز در گرو حفظ تمامی اجزای طبیعت از جمله حیات وحش خواهد بود اذعان داشت: با برنامه ریزی و افزایش گشت و کنترل های میدانی و مستمر در تمامی مناطق تحت مدیریت محیط زیست فارس، حیات وحش استان را حفظ خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار