469 دانش آموز گیلانی از طرح ارمغان مهر بهره مند شدند

رشت(پانا)-مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان گفت: در راستای اجرای طرح ارمغان مهر از ابتدای مهر تاکنون، 469 دانش آموز از این کمک ها بهره مند شدند.

کد مطلب: ۸۵۷۲۹۹
لینک کوتاه کپی شد
469 دانش آموز گیلانی از طرح ارمغان مهر بهره مند شدند

مهدی ولی پوراظهار داشت: با مشارکت خیرین داوطلب هلال احمر گیلان طرح ارمغان مهر در مناطق محروم به منظور کمک به دانش آموزان بی بضاعت و کم برخوردار در حال اجراست که تاکنون بیش از 413 میلیون ریال به دانش آموزان بی بضاعت در قالب پوشاک و لوازم التحریر کمک شده است.
وی با اشاره به مشارکت 87 داوطلب خیر در طرح ارمغان مهر افزود: در این طرح لوازم التحریر، بسته های بهداشتی، پوشاک، کیف، کفش و سایر نیازهای ضروری دانش آموزان مناطق محروم روستایی پس از بسته بندی با همکاری خیرین بین دانش آموزان روستاهای محروم سراسر استان توزیع شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با بیان این که این طرح تا پایان ماه جاری ادامه دارد، خاطر نشان کرد: خیرین داوطلب می توانند با مراجعه به هلال احمر شهرستان های خود در این امر خدا پسندانه شرکت کنند.
بر اساس آخرین آمار، افزون بر 35 هزار دانشجو در 15 واحد و مرکز دانشجویی در مقاطع مختلف تحصیلات دانشگاهی در دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان مشغول به تحصیل هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار