لازمه موفقیت در تعلیم و تربیت توجه به تمام ساحت‌های سند تحول بنیادین است

همدان (پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان گفت: سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است و برای اینکه به اهداف تعیین شده در این سند برسیم باید به همه ساحت‌های 6 گانه آن توجه داشته باشیم.

کد مطلب: ۸۵۷۲۸۰
لینک کوتاه کپی شد
لازمه موفقیت در تعلیم و تربیت توجه به تمام ساحت‌های سند تحول بنیادین است

حسن آقایوسفی در جمع دانش‌آموزان روستای تازناب تاف و والدین آنها اظهار داشت: سند تحول بنیادین نقشه راه آموزش و پرورش است و برای اینکه به اهداف تعیین شده در این سند برسیم باید به همه ساحت‌های 6 گانه آن توجه داشته باشیم.

وی افزود: آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند همه ساحت‌های آن را تحقق بخشد و در این راه باید خانواده‌ها و دیگر نهادها آموزش و پرورش را یاری کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان همدان خطاب به والدین حاضر در مراسم اظهار کرد: والدین باید ضمن فراهم کردن نیازهای اولیه فرزندان خود مانند غذا، مسکن و پوشاک، بچه‌ها را از نظر روانی نیز تامین کنند و فضایی را در خانه ایجاد کنند که دانش‌آموز امنیت روانی داشته باشد.

وی ادامه داد: هر فردی شخصیت منحصر به فرد خود را داشته و ویژگی‌هایی دارد که در افراد دیگر یافت نمی‌شود؛ بنابراین از مقایسه کردن‌های نابجا به شدت دوری کنید و کاری نکنید که به اعتماد به نفس فرزندان خود لطمه وارد کنید.

آقایوسفی به اهمیت علم و علم‌آموزی در ادیان مختلف اشاره کرد و گفت: در همه ادیان و مکاتب همواره به علم و فراگیری آن تاکید شده است، اما در هیچ آیین و مکتبی به اندازه دین اسلام به علم و علم آموزی تاکید و برای آن ارزش قائل نشده‌اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار