نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

اقتدار ایران از ایثارگری نیروی مسلح است

سمنان (پانا) - نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: عزت و قدرت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادت ها و ایثارگری های نیروهای مسلح است.

کد مطلب: ۸۵۷۲۷۳
لینک کوتاه کپی شد
اقتدار ایران از ایثارگری نیروی مسلح است

آیت الله سید محمد شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در دیدار فرماندهان و مسئولان ارشد سپاه استان سمنان گفت: شهدا، خانواده معظم آنها و رزمندگان دفاع مقدس از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: عزت و قدرت و اقتدار ایران اسلامی، مرهون رشادت ها و ایثارگری های نیروهای مسلح است که غیورمندانه از کشورشان دفاع کردند، شهید شدند و یا همچنان در عرصه های مختلف جهاد می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به نقش شهدا در حفظ انقلاب اسلامی ایران، به خدمات ارزنده سپاه در عرصه های دفاع مقدس و تلاش و کار در دیگر سنگرهای پاسداری از کشور هم اشاره کرد و گفت: اگر سپاه نبود کشور اینگونه با قدرت و اقتدار در مقابل انواع حربه ها و دشمنان مقابله نمی کرد.

سردار حسن زاده فرمانده سپاه استان سمنان هم با اشاره به اینکه انس و الفت مردم و نیروهای مسلح بسیار قوی و همواره رو به افزایش است، گفت: همین قدرت الهی و برگرفته از نهضت عاشورای حسینی در نیروهای مسلح عامل افزایش پشتوانه های مردمی آن شده است.

در این دیدار با حضور پدران شهیدان فخاریان، حاجی قربانی و فولادی از تصاویر حضور نماینده ولی فقیه در استان در جبهه های حق علیه باطل رونمایی و از نقش ارزنده آیت الله سید محمد شاهچراغی در هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار