همراهی صالح علاء و خشایار اعتمادی در رادیو تهران

تهران (پانا) - گفت وگوی محمد صالح علاء را جمعه این هفته با حضور خشایار اعتمادی از برنامه «آب و تاب» رادیو تهران بشنوید.

کد مطلب: ۸۵۷۲۰۸
لینک کوتاه کپی شد
همراهی صالح علاء و خشایار اعتمادی در رادیو تهران

این هفته مهمان آب و تاب شبکه رادیویی تهران خشایار اعتمادی، است،محمد صالح علاء با او درباره دوران کودکی اش و چگونگی ورود و گرایش او به این حرفه صحبت می کند.

خشایار اعتمادی (متولد ۱۱ فروردین ۱۳۵۰ در تهران) و خواننده نخستین آلبوم موسیقی پاپ بعد از انقلاب است. اعتمادی در سن ۶ سالگی خوانندگی را شروع کرده و در ۱۳ سالگی شروع به یادگیری و نواختن پیانو کرده ‌است. او، فعالیت در عرصه موسیقی را از پانزده سالگی شروع کرد و از سال ۷۴ با از پنهان حافظ وارد دنیای موسیقی شد و با خواندن ترانه «بارون» با شعری از شاملو به شهرت رسید. از آلبوم های این خواننده می توان به آلبوم لیلا، طعنه، خاتون، یادته و... اشاره کرد.

برنامه «آب و تاب» رادیو تهران برنامه ای شخصیت محور،فرهنگی و هنری و سینمایی است که جمعه ها از ساعت 21 با اجرای محمدصالح علاء پخش می شود.

در این برنامه با مهمانان یا عوامل فیلم های سینمایی از کارگردان و تهیه کننده گرفته تا فیلمنامه نویس و بازیگران گفت وگو خواهد شد؛ بخش هایی از دنیای کودکی، فعالیت های حرفه ای و هنری و آثار فیلم سازان و سینماگران و هنرمندانی که نقش بسزایی در ترویج فرهنگ و تاریخ این مرز و بوم دارند.

در برنامه آب و تاب نگاه های چالشی به رویاهای مهمان برنامه دارد، به رویاهای کودکی و بزرگسالی او و چگونگی به وقوع پیوسته آنهاست.

مخاطبانی که علاقه مند با دنیای کودکی و دغدغه های فکری هنرمندان آشنا شوند، می توانند با برنامه آب و تاب از رادیو تهران همراه شوند، با شبکه رادیویی تهران روی موج اف.ام ردیف 94 مگاهزتر همراه شوید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار