لبخند مهر بسته به مهر شما

یزد (پانا) - جشن عاطفه ها امسال هم با شعار "لبخند مهر بسته به مهر شما" از 15 شهریور کار خود را در سراسر کشور آغاز کرده است که 11 مهر این جشن در مدارس کشور برگزار و کمک های مردمی جمع آوری خواهد شد.

کد مطلب: ۸۵۷۲۰۱
لینک کوتاه کپی شد
لبخند مهر بسته به مهر شما

جشن عاطفه ها هر ساله در فصل آغاز سال تحصیلی فرصتی است برای عشق ورزی و مهربانی به کسانی که نیازمند دستان گرم هم نوع هایشان هستند

هر ساله جشن عاطفه ها 15 شهریوربا همکاری کمیته امداد و آموزش و پرورش برگزار می شود و امسال با شور و مهر حسینی در استان یزد شروع به کار کرده است

به گفته غلام رضا مشعل چی ، معاون مشارکت های مردمی کمیته امداد استان در مرحله نخست این جشن چیزی بالغ بر 4هزار میلیارد ریال در پایگاه ها و مساجد در سطح استان جمع آوری شد.

مرحله دوم این جشن 11 مهرماه است که همزمان در مدارس سراسر کشور کلید خواهد خورد ودر استان یزد 2 هزار مدرسه ، 390 پایگاه مسئولیت جمع آوری کمک های مردمی را دارند.

راه های نوین الکترونیکی پرداخت کمک های مردمی از طریق وارد کردن کد دستوری #035* 8877 *، تلفن نیکوکاری 0968877 و نرم‌افزارهای کاربردی سنا، بله، سکه، آپ در تلفن همراه، سایت کمیته امداد به آدرس emdad.ir و دستگاه‌های خودپرداز می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار