فرمانده نیروی انتظامی استان یزد:

21 اکیپ گشت پلیس امنیت اخلاقی در یزد فعالیت دارد

یزد (پانا) - فرمانده نیروی انتظامی استان یزد از ایجاد و فعالیت 21 اکیپ گشت پلیس امنیت اخلاقی در یزد خبر داد.

کد مطلب: ۸۵۷۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
21 اکیپ گشت پلیس امنیت اخلاقی در یزد فعالیت دارد

سردار محمدرضا میرحیدری پیش از ظهر امروز با اشاره به اینکه استان یزد از دیرباز به شهر مذهبی و دارالعباده شناخته می‌شده اظهار داشت: یکی از ویژگی‌های بارزی که سبب شده مردم یزد به این عنوان در کشور شناخته شوند، توجه ویژه آنها به ارزش‌های دینی و مراسمات مذهبی است که در روزهای مختلف سال در یزد برگزار می‌شود.


فرمانده نیروی انتظامی استان یزد ادامه داد: 12 اکیپ گشتی پلیس اخلاقی در مرکز استان و در هر شهرستان استان هم یک اکیپ ایجاد شده و در راستای ایجاد و حفظ امنیت اخلاقی جامعه تلاش می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه برخی افراد با برپایی کارناوال‌های عروسی مزاحمت‌های بسیاری برای مردم به وجود می‌آورند خاطرنشان کرد: تذکر به 93 کارناوال عروسی از جمله مورادی است که در این زمینه انجام شد و 22 دستگاه خودرو هم توقیف شد.


وی ادامه داد: همچنین در راستای افزایش آرامش شهروندان در معابر، با خودروهایی که اقدام به آلودگی‌های صوتی و مزاحمت‌هایی برای مردم می‌کردند برخوردهای لازم صورت گرفته است.
میرحیدری از توزیع بیش از هشت هزار بروشور تبیینی و توجیهی در جامعه و در راستای پیشگیری از تخلفات و ضرورت رعایت قوانین و ارزش‌ها خبر داد و عنوان کرد: یکی دیگر از اقداماتی که در استان و از سوی نیروی انتظامی در راستای فعالیت‌ها و مباحث فرهنگی صورت گرفته، توزیع بسته‌های فرهنگی و مذهبی در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه بانوان بوده که از جمله این بسته‌ها می‌توان به توزیع چادر اشاره کرد.


فرمانده نیروی انتظامی استان یزد رشد قارچ‌گونه کافی‌شاپ‌ها و قهوه‌خانه‌های غیرمجاز و یا با تخلفات مختلف را یکی از مواردی دانست که در استان یزد وجود دارد و نیروی انتظامی در راستای جلوگیری از مشکلات چنین واحدهایی، اقدام به برخورد قانونی با آنها کرده است.


وی تصریح کرد: در حوزه فضای مجازی با پشتیبانی پلیس فتا و پلیس امنیت به حمدالله در رصد و پایش این فضا برای جلوگیری از انتشار مطالب و تصاویر غیرمجاز و مبتذل اقدامات لازم صورت پذیرفته و با برخی از متخلفان هم برخورد صورت گرفته و تذکرات لازم هم ارائه شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار