کد هنرستان‌های حرفه‌ای و بازرگانی تغییر کرد

تهران (پانا) - دفتر آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش با صدور اطلاعیه‌ای با عذرخواهی از هنرستان‌ها، از آنها خواسته است که تا پایان وقت امروز اطلاعات رشته پایه‌های هنرستان‌ها را به کد جدید منتقل کنند.

کد مطلب: ۸۵۷۱۲۷
لینک کوتاه کپی شد
کد هنرستان‌های حرفه‌ای و بازرگانی تغییر کرد

به گزارش روابط عمومی دفتر آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای وزارت آموزش و پرورش، به دنبال تصمیم مرکز برنامه‌ریزی نیروی انسانی و فناوری اطلاعات مبنی بر تغییر کد هنرستان‌های حرفه‌ای و بازرگانی در آغاز بازگشایی مدارس، دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای با عذرخواهی از مدیران هنرستان‌ها می‌خواهد برای تسریع در امر ثبت‌نام و حل مشکل به وجود آمده، اطلاعات رشته پایه‌های هنرستان به کد جدید منتقل شود.

همه استان‌ها باید این موضوع را به هنرستان‌های حرفه‌ای و بازرگانی اطلاع دهند. مدیران این هنرستان‌ها باید حداکثر تا پایان وقت امروز چهارشنبه 4 معر درخواست رشته‌ها را در بخش درخواست رشته جدید، در سامانه دانش‌آموزی دفتر آموزش فنی‌وحرفه‌ای ثبت کنند.

دفتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای براساس اطلاعات موجود، رشته‌های ستادی گرافیک، نقاشی، موسیقی، نمایش، سینما، نقشه‌کشی، معماری، معماری داخلی، فتوگرافیک، تولید برنامه تلویزیونی، تربیت‌بدنی، الکترونیک و مخابرات دریایی، مکانیک موتورهای دریایی، ناوبری، مکاترونیک و حمل‌و‌نقل را تایید می‌کند.

مراحل درخواست رشته جدید و تعریف رشته پایه به شرح زیر است:

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار