کمیته برنامه ریزی آموزش و پرورش بجنورد:

کمبود فضای آموزشی شهرک گلستان در پی افزایش جمعیت طی یک ماه اخیر

بجنورد (پانا)-مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد گفت: افزایش ناگهانی جمعیت گلستان شهر در یک ماه اخیر موجب کمبود فضای آموزشی شده است.

کد مطلب: ۸۵۷۱۰۲
لینک کوتاه کپی شد
کمبود فضای آموزشی شهرک گلستان در پی افزایش جمعیت طی یک ماه اخیر

محمود اسدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد در نشست کمیته برنامه ریزی اظهار داشت: با توجه به افزایش ناگهانی جمعیت در شهرک گلستان طی یک ماه اخیر باید برای حل معضلات تحصیل دانش آموزان در این منطقه برنامه ریزی کنیم.

وی با تأکید بر اینکه در برنامه ریزی هایی که با آغاز تعطیلات تابستان صورت گرفت و با توجه به آماری که از دانش آموزان این منطقه در دست بود تعداد کلاس ها و سقف آمار هر کلاس مشخص و تعیین شده بود افزود: با افزایش ناگهانی جمعیت این منطقه و به تبع آن افزایش دانش آموزان با افزایش تقاضاهای جدید ثبت نام در 3 آموزشگاه موجود گلستان شهر روبرو شدیم .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجنورد خاطر نشان کرد: تهیه کانکس جهت ایجاد کلاس از دیگر برنامه هایی است که در دست اجرا است.

اسدی افزود: با توجه به کمبود فضای آموزشی در این منطقه به ناچار و برخلاف میل باطنی از طریق افزایش آمار دانش آموزان کلاس و تهیه کانکس جهت ایجاد کلاس در آموزشگاه های این منطقه تا حدودی این مشکل حل شود .

وی با بیان اینکه افزایش هزینه های مسکن در داخل شهر از جمله علل رشد جمعیت در گلستان شهر است تصریح کرد: با آموزشگاه غیر دولتی این منطقه نیز رایزنی شده است تا با دریافت حداقل هزینه با ثبت نام دانش آموزان به کاهش کمبود فضای آموزشی کمک کند.

وی اظهار امیدواری کرد : در آینده ای نزدیک با تکمیل پروژه آموزشی جدید این منطقه و تحویل آن به آموزش و پرورش تا حدودی از کمبود فضای آموزشی گلستان شهر کاسته شود.

وی همچنین در ادامه این نشست از تلاش مدیران و عوامل اداری مدارس جهت آماده سازی مدارس برای آغاز ماه مهر در سال تحصیلی جدید و حضور دانش آموزان در کلاس درس قدردانی کرد.

خبرنگار محمد علی حاتم نژاد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار