پیام مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به مناسبت آغاز سال تحصیلی 97-98

شهرری(پانا) - مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در آستانه بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید پیام تبریکی را صادر کرد.

کد مطلب: ۸۵۷۰۸۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به مناسبت آغاز سال تحصیلی 97-98

بهروز نصیری مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در آستانه بازگشایی مدارس و شروع سال تحصیلی جدید پیام تبریکی را صادر کرد. در متن این پیام آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم
ن و القلم و مایسطرون

آغازین روزهای مهرماه طلیعه حضور دانش آموزان دانش دوستی است که برای ورود به بهار تعلیم و تربیت آماده می‌شوند و بی وقفه و با عشق برای رفتن به خانه دوم لحظه شماری می‌کنند. تقارن معنا دار مهرماه، بهار تعلیم و تربیت و هفته دفاع مقدس تابلوی مقاومت، ایثار و شهادت، حاوی این پیام است که تخصص و تعهد باید درکنار هم باشند تا بشریت را از گرداب جهالت و گمراهی و تباهی نجات بخشند و چه لاله های دلسوخته ای بودند که از مکتب تعلیم و تربیت به مکتب ایثار و شهادت رفتند تا درس آزادی و آزادگی را معنا بخشند.

مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در راستای نقش خطیر، اساسی و ارزشمند خود در حوزه تعلیم و تربیت آینده سازان این مرزو بوم مصمّم است که با همّت و تلاشِ صادقانه فرهنگیان شریف به رسالت خود در این عرصه جامه عمل بپوشاند.

و این مجاهدت بزرگ علمی و تربیتی مسلمان مرهون تلاش ها و زحمات طاقت فرسای همکاران عزیز و متعهدی است که با عشق به تربیت سازنده آینده سازان کشور قدم برداشته و ما را بیش از پیش در این امر یاری می رسانند. لذا اینجانب بر خود فرض میدانم ضمن تبریک ایام بازگشایی مدارس و هفته دفاع مقدس از همه این عزیزان تلاشگر تشکر و قدردانی نمایم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار