لاستیک‌های احتکاری کامیون از ابرقو سردرآورد!

تهران (پانا) - دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه گفت: نیروهای قضایی و پلیس صدها حلقه لاستیک‌ خودرو احتکار شده را در این شهرستان کشف و ضبط کردند.

کد مطلب: ۸۵۷۰۳۸
لینک کوتاه کپی شد
لاستیک‌های احتکاری کامیون از ابرقو سردرآورد!

به گزارش ایرنا، محمدحسین ابراهیمی بدون اشاره به تعداد لاستیک‌های کشف‌شده اظهار داشت : در پی تحقیقات و بررسی‌های به عمل‌آمده صدها حلقه لاستیک توقیف شد.

وی افزود: با توجه به نیاز کامیون داران، لاستیک‌های احتکار شده، با نرخ دولتی بین متقاضیان واجد شرایط شهرستان توزیع می‌شود.

وی افزود: متقاضیان می‌توانند فردا (چهارشنبه) برای ثبت‌نام به لاستیک‌فروشی آسیا واقع در بلوار امام رضا (ع)، جاده ابرکوه به یزد مراجعه کنند.

این مقام قضایی بابیان اینکه در شرایط کنونی برخورد قاطع در دستور کار مجریان قانون قرار دارد ، تصریح کرد: با احتکار کنندگان اجناس که موجب اخلال در توزیع کالا و ثروت عمومی شوند و قدرت خرید مردم را تحت‌فشار قرار دهند به‌شدت برخورد خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب ابرکوه بابیان اینکه چندین گزارش احتکار دیگر در دست بررسی است و به‌زودی اقدام می‌شود، یادآور شد: از مردم تقاضا می‌شود چنانچه اطلاعاتی از احتمال احتکار توسط فرد یا افراد سودجو دارند، سریع دادستانی ابرکوه را مطلع کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار