طارق همام: مطمئن باشید با کمک هواداران برنده دربی می‌شویم

تهران (پانا) - هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال به تمجید از سرمربی آلمانی آبی‌پوشان پرداخت.

کد مطلب: ۸۵۷۰۱۰
لینک کوتاه کپی شد
طارق همام: مطمئن باشید با کمک هواداران برنده دربی می‌شویم

به گزارش سایت باشگاه استقلال، طارق همام در آستانه دربی 88 درباره شرایط استقلال اظهار داشت: شرایط تیم، روز به روز در تمرینات بهتر و بهتر می‌شود. ما تمرینات خوبی داریم، اما تیم تغییرات زیادی داشته است و بازیکنان جدید آمده‌اند و برای هماهنگی بیشتر، به زمان نیاز دارند. ما با گذشت زمان و تمرینات بیشتر می‌توانیم به هماهنگی مورد نظر کادرفنی نزدیک شویم و عملکردمان در زمین بهتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: می‌دانم که یکی از بازی‌های اصلی ما در لیگ، دربی است. این مسابقه برای همه فوتبالی‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است و من نیز برای این دیدار انگیزه زیادی دارم.

هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا از دیگر بازیکنان عراقی اطلاعاتی درباره دربی کسب کرده است یا نه، تصریح کرد: با بازیکنان عراقی در این باره صحبت کردم. فیلم دربی قبل را نیز به کمک مدیربرنامه‌هایم تهیه و تماشا کردم تا بیشتر از شرایط مسابقه اطلاعات کسب کنم و به خوبی از اهمیت بازی آگاه هستم.

همام در ادامه درباره فضای متفاوت ورزشگاه آزادی برای این دیدار، گفت: فضای ورزشگاه را قبلاً دیده‌ام و تجربه بازی در دربی‌های بزرگ عراق را نیز دارم. این شرایط بسیار خوب است و واقعاً چنین فضایی را در ورزشگاه دوست دارم.

وی درباره تجربه کار کردن با وینفرد شفر در استقلال افزود: قبل از حضور در استقلال، ایشان را می‌شناختم و واقعاً سرمربی تیمم را دوست دارم. شفر یک مربی فوق‌العاده است و از لحاظ فنی نیز کار خود را به خوبی بلد است. همه بازیکنان و کادر فنی برای رسیدن به بهترین شرایط، نهایت تلاش خود را انجام می‌دهند.

هافبک عراقی تیم استقلال در پایان صحبت‌های خود در مورد اهمیت حضور هواداران در دربی گفت: هواداران استقلال در آسیا بهترین هستند. در دیدار با السد دیدیم که استقبال فوق‌العاده‌ای داشتند و یک روز زیبا را رقم زدند. مطمئن باشید به پشتوانه هواداران، استقلال روز پنجشنبه برنده دربی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار