معاون سازمان تأمین اجتماعی

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی بالاتر از نرخ تورم است

تهران (پانا) - معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی گفت در ۴ سال گذشته هرساله اضافه حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی بالاتر از نرخ تورم شده است و امروز سازمان تأمین اجتماعی بیش از نیمی از جمعیت کشور یعنی ۴۲ میلیون نفر را تحت پوشش دارد.

کد مطلب: ۸۵۷۰۰۲
لینک کوتاه کپی شد
حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی بالاتر از نرخ تورم است

به گزارش روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، عبدالرحمن تاج‌الدین اظهار کرد: زمانی‌که قول احداث هتل هما از سوی سازمان داده شده بود هماهنگی و زیرساخت‌های لازم را فراهم نکرده بودند و در ادامه راه سازمان دچار مشکل شد.

وی گفت: در ۴ سال گذشته هرساله اضافه حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران تأمین اجتماعی بالاتر از نرخ تورم شده است و امروز سازمان تأمین اجتماعی بیش از نیمی از جمعیت کشور یعنی ۴۲ میلیون نفر را تحت پوشش دارد.

وی با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی هر ماه بیش از ۷ هزار میلیارد تومان پول پرداخت و تجهیز منابع می‌کند، افزود: سازمان تأمین اجتماعی سعی کرده با نهایت مدارا و هماهنگی با جامعه کارفرمایی کار کند.

وی با اشاره به اینکه در ۳-۴ سال گذشته ده‌ها اقدام برای استفاده از ابزارهای الکترونیک صورت گرفته تا دخالت کارشناسان و نگاه‌های سلیقه‌ای کمتر شود، عنوان کرد: هفته گذشته مقرر شد تمامی بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌ها در عرصه بیمه سازمان تأمین اجتماعی برروی سایت این سازمان قرار بگیرد.

تاج‌الدین تصریح کرد: افتخار ما این است که سازمان تأمین اجتماعی فارغ از نگاه‌های جناحی، حزبی و قبیله‌ای در ترازی واقع شده که بتواند در راستای مصالح عمومی مخاطبان خود و در راستای انجام وظیفه کاملا فنی و تخصصی گام بردارد.

معاون حقوقی و امور مجلس سازمان تأمین اجتماعی ضمن تشکر از جامعه کارفرمایی، اظهار کرد: اگر همراهی و همکاری جامعه کارفرمایی نبود، به طور قطع سازمان تأمین اجتماعی توان این را نداشت که در این وضع خاص از زمان که کشور دچار مشکلات عدیده‌ای شده است و ددمنشی‌های دشمن روز به روز بیشتر می‌شود، بتواند انجام وظیفه کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار