نمایشگاه عکس و ویدئو ی جشنواره هُماردربرمن آلمان افتتاح شد

تهران (پانا) - نمایشگاه عکس و ویدئو ، که ازمجموعه عکس ها و ویدئو پرفورمنس آرت های اجرا شده درسومین جشنواره بین المللی هُمارکه پاییز ۱۳۹۶درخرم آبادبرگزار شد تهیه شده ، جمعه ۳۰ شهریور 97، به کیوریتری خانم الکه پرایس درشهربرمن" آلمان افتتاح شد.

کد مطلب: ۸۵۶۹۸۷
لینک کوتاه کپی شد
نمایشگاه عکس و ویدئو ی جشنواره هُماردربرمن آلمان افتتاح شد

عکس ها و ویدئوهای به نمایش گذاشته شده دراین نمایشگاه توسط خانم الکه پرایس گرفته و گردآوری شده است. خانم الکه پرایس نیز ،که اکنون کیوریتر این نمایشگاه است ، خود از هنرمندان سرشناس آلمانی شرکت کننده درجشنواره هُماربوده است.
"آرش فنائیان" از تهران و زهرا ترکی از باغبادران اصفهان، دو تن از هنرمندان پرفورمنس آرت ایران هستند که برای بازدید، سخنرانی و اجرای پرفورمنس آرت در برمرهاون آلمان، به این پروژه دعوت شده و درآن حضور خواهند داشت.
قابل توجه است ، جشنواره هُمار پیش از این توسط موسسه هنرهای معاصر آرتا با همکاری انجمن های مردم نهاد شهرخرم آباد ، با آثاری از ۵ هنرمند میهمان از کشورهای آلمان، سنگاپور، سوئد، ایتالیا، چین و هفت هنرمند ایرانی از شهرهای اصفهان، تهران و خرم آباد در طبیعت لرستان برگزارگردید . عکس ها و ویدیوهای جشنواره هُمارتوسط اصغر نیازی، سپهرگودرزی، سید محمّد موسوی، ماریا سپهوند، احسان شاه کرمی، فربد کدخدایی، نسیم والی زاده اصلانی، راضیه و تارا گودرزی تهیه شده و تهیه ویدئو آرت یا ویدئو از پرفورمنس آرت ها نیز بر عهده خود هنرمند بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار