در آستانه ی اجلاس شهدای دانش آموز و فرهنگی استان برگزار شد:

یادواره 31شهید معلم و دانش آموز شهرستان سرایان در آیسک

بیرجند(پانا) ـ سرپرست آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی جدید و در آستانه ی برگزاری اجلاس شهدای فرهنگی و دانش آموز استان یاد واره 31 شهید گلگون کفن معلم و دانش آموز شهرستان سرایان در شهر آیسک برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۶۹۷۰
لینک کوتاه کپی شد
یادواره 31شهید معلم و دانش آموز شهرستان سرایان در آیسک

علی اصغر موسوی کیا با اعلام این خبر اظهار کرد: آغاز سال تحصیلی جدید تداعی بخش حماسه آفرینی و رشادت معلمین و دانش آموزان شهیدی است که دانش آموخته مکتب ولایتند و در راه صیانت از حریم اسلام، مام میهن و حریم و حرم ولایت سرو جان باختند.

وی، با بیان این که دانش آموزان ولایت مدار استان امسال با نوا و ندای محرم و با شور و شعوری حسینی سال تحصیلی جدید را با گرامی داشت یاد و خاطر شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثار گرارن 8 سال دفاع مقدس که نماد رشادت، ایثار گری و غیرت هستند، آغاز کردند.

دبیر شورای آموزش و پرورش خراسان جنوبی، اضافه کرد: دانش آموزان مومن، ولایی و تلاشگر بهارستان علم و ادب نیک می دانند که استقلال و صلابت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سایه تلاش، همت و غیرت دانشمندان ، خون شهدا و رشادت غیور مردان جانباز، آزاده و ایثار گری به دست آمده که تمام هستی خود را در قربانگاه عشق و دلداگی فدای اسلام کردند.

موسوی کیا، خطاب به دانش آموزان استان ادامه داد: شما باید خوب بخوانید و بیاموزید تا دشمنان و مزدوران آنان در داخل و خارج از کشور بدانند نمی توانند در عظم و اراده پولادین و ایمان راسخ جوانان این مرز و بوم رسوخ کرده و آرزوی سلطه مجدد بر این آب و خاک را به گور خواهند برد.

وی با اشاره به حادثه تروریستی اهواز، اضافه کرد: دشمنان قسم خورده ی این نظام مقدس و ایادی مزدور و تجزیه طلبشان بدانند که معلمین مومن و متعهد با دانش آموزان پرتلاش عزیز این مرز و بوم ثابت می کنند می توانند با توسل و توکل به خداوند، ائمه اطهار و با تکیه بر توان و استعداد دانش آموزان، حربه تحریم را خنثی نموده و ایران اسلامی را به قله تعالی و رشد در عرصه های علمی، اقتصادی، فرهنگی و ورزشی برسانند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار