مجری هفدهمین نمایشگاه تجهیزات ایمنی : وابستگی بازار داخلی به تجهیزات ایمنی وارداتی در کشور اندک است

تهران (پانا) - مجری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات امنیتی و ایمنی می‌گوید 85 درصد تجهیزات ایمنی و امنیت در ایران با اتکا به دانش و توان جوانان کشور طراحی و تولید می‌شود واز نظر تکنولوژی و استاندارد نیز وضع مناسبی در این تولیدات وجود دارد.

کد مطلب: ۸۵۶۹۴۲
لینک کوتاه کپی شد
مجری هفدهمین نمایشگاه تجهیزات ایمنی : وابستگی بازار داخلی به تجهیزات ایمنی وارداتی در کشور اندک است

علیرضا علی‌آبادی در نشستی خبری از برپایی هفدهمین نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی خبر داد و افزود: تجهیزات ایمنی در ایران از لحاظ کمی و کیفی به روز است و با استفاده از فناوری روز دنیا دارای ظرفیت‌های بالایی در همه عرصه‌ها است.

وی ارتقاء توانمندی‌های امنیتی و ایمنی، گسترش استفاده از تجهیزات ایمنی و امنیتی در جامعه به منظور کاهش حوادث و سوانح را از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه اعلام کرد و افزود: نمایشگاه‌ها محل تلاقی عرضه و تقاضا هستند و تلاش می‌شود ظرفیت‌های بالقوه و بهره‌گیری از تمامی پتانسیل‌ها در طول روزهای برگزاری نمایشگاه در دستور کار قرار داشته باشد.

مجری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیسی، امنیتی و ایمنی در خصوص نمایشگاه بین المللی لوازم و تجهیزات ایمنی گفت: این نمایشگاه در روزهای 9 تا 12 مهر سال جاری در محل مصلی امام خمینی(ره) با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

علی‌آبادی تصریح کرد: به روز‌رسانی، توسعه و ارتقا کمی و کیفی تجهیزات ایمنی و امنیتی، استفاده از فناوری‌های روز دنیا و گسترش فرهنگ استفاده از تجهیزات ایمنی در جامعه از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

وی حمایت از نخبگان و مخترعان فعال و کمک به تجاری‌سازی ایده‌ها و طرح‌ها، ساماندهی فعالان حوزه پلیس، مدیریت و هدایت ظرفیت‌های این بخش‌ها در قالب فناوری اطلاعات و ارتباطات را از دیگر اهداف نمایشگاه عنوان کرد.

مجری هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات امنیتی و ایمنی خاطرنشان کرد: گروه‌های کالایی که در این نمایشگاه در معرض نمایش قرار می‌گیرند شامل فناوری، حمل و نقل، تسهیلات، نظارت تصویری، ترافیک، آتش‌نشانی، سیستم‌های آموزشی و مشاوره‌ای و تجهیزات اشعه ایکس است.

وی اظهار کرد:‌ هفدهمین نمایشگاه ایمنی در فضایی بالغ بر 18 هزار متر مربع برگزار می‌شود که شامل فضای روباز و مسقف است و امکاناتی برای مخترعین در نظر گرفته شده است تا بتوانند فعالیت‌های خود را عرضه کنند.

علی‌آبادی از حضور 24 کشور خارجی دراین نمایشگاه خبر داد و افزود: این شرکت‌ها در 20 غرفه آخرین تجهیزات و دستاوردهای ایمنی را در معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌دهند.

علی‌آبادی با اشاره به اینکه در زمان برپایی نمایشگاه، نشست های تخصصی با حضور کارشناسان برگزار می‌شود، خاطر نشان کرد: این نمایشگاه در قالب 350 غرفه در فضایی به ابعاد 18 هزار مترمربع برپا می‌شود و 193 برند و حدود پنج هزار تجهیزات پلیسی و ایمنی طراحی و ساخته شده و دیگر ملزومات مورد نیاز در این نمایشگاه عرضه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار