قصه یک روز خاص

تهران (پانا) - مسابقه ادبی و هنری ویژه کودکان 17 تا 12 ساله از سوی بنیاد امور بیماری‌های خاص برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۸۵۶۹۰۳
لینک کوتاه کپی شد
قصه یک روز خاص

به گزارش روابط عمومی بنیاد امور بیماری‌های خاص، این بنیاد قصد دارد تا مسابقه ادبی و هنری را برای کودکان بین 7 تا 12 ساله‌ای برگزار کند که خود یا یکی از نزدیکانشان مبتلایان به بیماری‌های خاص هستند. این مسابقه در بخش‌های داستان‌نویسی، شعر، عکاسی، نقاشی و طراحی برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را تا آخر مهر ماه امسال به بنیاد امور بیماری‌های خاص ارسال کنند.

عنوان این مسابقه «قصه یک روز خاص» است که در آن هنرمند، داستانی واقعی از زندگی خود یا نزدیکانی که مبتلا به یکی از بیماری‌های خاص است را در قالب‌های مشخص شده به کلمه یا تصویر تبدیل می‌کند. بیان نمایی از تجربیات تلخ و شیرینی که یک بیمار ممکن است با آن مواجه شود.

علاقه‌مندان شرکت در این مسابقه می‌توانند آثار خود را حداکثر 30 مهر ۱۳۹۷ به دبیرخانه این مسابقه به آدرس: تهران، بزرگراه صدر (غرب به شرق)، خروجی بلوار کاوه شمال، خیابان بهارجنوبی، نبش کوچه سعید شرقی، پلاک ۲ با تلفن‌های تماس: ۲۲۷۸۳۴۶۵ (۰۲۱)، ۲۲۷۸۳۴۶۷ (۰۲۱) نمابر: ۲۲۷۶۵۴۲۳ (۰۲۱) و ایمیل cffsd@ymail.com ارسال کنند.

جایزه ویژه این مسابقه موسوم به «درخت بلورین خاص» به سه نفر برگزیده اول هر رشته اهداء شده و در کنار آن به نفرات اول تا سوم هر رشته یک سکه کامل، نیم‌سکه و ربع سکه بهار آزادی اهداء خواهد شد.

آثار ارسال شده به این مسابقه در قالب کتابی به نام «قصه یک روز خاص» منتشر و علاوه بر شرکت‌کنندگان در اختیار بیماران خاص نیز قرار داده خواهد شد.

برای آگاهی از جزئیات شرایط شرکت در مسابقه به سایت www. Khaspress.ir مراجعه کنید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار