در نمایشگاه هفته دفاع مقدس صورت گرفت

نقاشی پرتره از شهدای مدافع حرم قم

قم (پانا)- اجرای نقاشی پرتره از 20 شهید مدافع حرم استان قم از ویژگی‌ها و جلوه‌های هنری نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان است که در این نمایشگاه اجرا می شود.

کد مطلب: ۸۵۶۷۷۱
لینک کوتاه کپی شد
نقاشی پرتره از شهدای مدافع حرم  قم

از بین حدود ۱۰۰ غرفه نمایشگاه یاد یاران استان قم، یکی از غرفه‌ها به صورت نمادین به ارائه نقاشی‌های شهدای مدافع حرم، اثر بانوی هنرمند «شقایق ایل سعادتمند» اختصاص یافته است.
این بانوی هنرمندی ۱۰ سال است که با هنر نقاشی سر و کار دارد و طی مدت ۲۰ روز، پرتره ۲۰ شهید مدافع حرم استان قم را با هنر نقاشی روی پارچه و کاغذ اشتن باخ نقاشی کرده است.

شایان ذکر است کمیته دفاع مقدس نمایشگاه یاد یاران به همت حوزه مقاومت بسیج شهدای محراب ناحیه بسیج امام حسین (ع) فعالیت می‌کند که در آن ۱۷ غرفه زیر نظر کمیته مزبور در نمایشگاه هفته دفاع مقدس استان قم دایر شده و در خدمت بازدیدکنندگان می‌باشد که در فضای غرفه بندی مربوط به کمیته دفاع مقدس نمایشگاه، تیپ ۸۳ روحانیون رزمی تبلیغی با ۳ غرفه و موضوعات کودک و مظلومیت، جهاد سازندگی در جنگ، پشتیبانی جبهه، تجهیزات نظامی، نقاشی چهره شهدا، عطر شهدا، بازی‌های رایانه‌ای دفاع مقدس و روایتگری و ... از جمله غرفه‌هایی هستند که فعال هستند و اجرای ماکت عملیات کربلای چهار و حماسه غواصان و شهدای گمنام نیز از فعالیت‌های کمیته مزبور می‌باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار