اعلام نحوه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش کردستان در سال 97

سنندج(پانا)-از سوی اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش کردستان اطلاعیه نحوه تشکیل پرونده پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدام پیمانی سال 97 اعلام شد .

کد مطلب: ۸۵۶۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد
اعلام نحوه  تشکیل پرونده پذیرفته شدگان آزمون استخدام پیمانی آموزش و پرورش کردستان در سال 97

ایوب قادریان رییس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت : افراد پذیرفته شده به منظور تشکیل پرونده استخدامی ، ارائه گواهی عدم سوء پیشینه و انجام معاینات و آزمایشات پزشکی بدو استخدام و آمادگی جهت شرکت در دوره مهارت آموزشی از روز سه شنبه سوم لغایت یکشنبه هشتم مهر ماه 97 به آموزش و پرورش محل خدمت ( محل پذیرفته شده به استناد کارنامه نهایی صادره از سوی سازمان سنجش ) مراجعه نمایند .

وی هم چنین به ارائه مدارک لازم در هنگام حضور برای تشکیل پرونده نیز اشاره کرد و گفت : ارائه اصل شناسنامه و کارت ملی و تصویر تمام صفحات ، 6 قطعه عکس جدید پشت نویسی شده ، تصویر کارنامه نهایی قبولی صادره از سوی سازمان سنجش ، مدرک تحصیلی ( مدرک تحصیلی که متقاضی بر اساس آن در آزمون شرکت و پذیرش شده است ) ، کارت پایان خدمت ، معافیت و تصویر پشت و رو ( برای برادران ) و اصل گواهی از نهاد مربوطه برای افرادی که از سهمیه ایثارگران و بهزیستی استفاده نموده اند الزامی است .

قادریان در ادامه گفت : داوطلبین الزاما در محل پذیرفته شده مندرج در کارنامه نهایی قبولی صادره از سوی سازمان سنجش حضور یافته و در صورت وجود مغایرت قبل از هر اقدامی با کارشناسی استخدام اداره کل هماهنگی لازم را به عمل آورند .

ایوب قادریان هم چنین افزود : افرادی که در زمان بررسی مدارک و مستندات تعهد کتبی مبنی بر ارائه اصل مدارک و یا تکمیل پرونده داده اند لازم است قبل از حضور در منطقه نسبت به تکمیل مدارک خود در کارشناسی استخدام اداره کل اقدام نمایند و در صورت عدم حضور و تکمیل پرونده ، اداره کل استان برابر مقررات اقدام خواهد کرد .

به گفته قادریان پذیرفته شدگان نهایی پس از تشکیل پرونده استخدامی نسبت به اخذ معرفی نامه جهت ارائه گواهی عدم سوء پیشینه و انجام معاینات و آزمایشات پزشکی بدو استخدام اقدام کنند.

رییس اداره امور اداری و تشکیلات آموزش و پرورش کردستان با بیان اینکه اطلاع رسانی پیرامون چگونگی و زمان تشکیل کلاس ها از طریق پورتال آموزش و پرورش کردستان انجام خواهد شد تصریح کرد : چنانچه به هر دلیلی صلاحیت عمومی فرد پذیرفته شده مورد تایید قرار نگیرد انجام معاینات پزشکی و سوء پیشینه هیچ گونه حقی برای فرد پذیرفته شده ایجاد نخواهد کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار