در گفت‌وگو با پانا

محمد پنجعلی: استقلال می‌خواهد از بحران خارج شود اما پرسپولیس برنده این دربی است

تهران (پانا) - کاپیتان اسبق پرسپولیس وضع این تیم برای پیروزی در دربی را با توجه به حضور در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان بهتر از رقیب سنتی می‌داند.

کد مطلب: ۸۵۶۷۲۰
لینک کوتاه کپی شد
محمد پنجعلی: استقلال می‌خواهد از بحران خارج شود اما پرسپولیس برنده این دربی است

محمد پنجعلی در گفت‌وگو با پانا درباره دربی 89 شهر تهران بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال گفت: وضعیت این بازی کاملاً متفاوت است و به نظرم با توجه به حساسیتی که این دربی دارد به احتمال زیاد حواشی هم چاشنی آن می‌شود و از جذابیتش کم می‌کند.

وی ادامه: استقلال وضع بحرانی دارد و برای اینکه از این وضع خارج شود تمام تلاشش را به کار می‌گیرد که در این بازی پیروز میدان شود. این تیم در لیگ قهرمانان آسیا حذف و در لیگ برتر هم سه مسابقه متوالی بدون برد از زمین خارج شده و در این بازی‌ها موفق به زدن گل نشده است؛ بنابراین همه تلاشش را به کار می‌گیرد که پیروز شود. از آن طرف پرسپولیس هم برای به‌دست آوردن صدرنشینی تلاش می‌کند که برنده این دیدار شود، البته وضع پرسپولیس با توجه به صعودش به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان خیلی خوب است و تیم آماده و با انگیزه است.

پنجعلی در مورد تقسیم جایگاه‌های ورزشگاه بین هواداران استقلال و پرسپولیس هم عنوان کرد: به نظرم بهترین کار را انجام دادند، ما که مانند اروپایی‌ها نیستیم که بتوانیم 90 درصد ورزشگاه را به تیم میزبان بدهند و با این وضع به نظرم تصمیم خوبی گرفته شد.

کاپیتان اسبق پرسپولیس درباره برنده این بازی گفت: پیش‌بینی دربی واقعا سخت است و نمی‌توان گفت چه تیمی برنده است، چرا که این بازی اصلاً به جایگاه تیم‌ها در جدول ارتباطی ندارد و هر دو تیم استرس باختن دارند بنابراین تلاش می‌کنند بهترین باشند، با این حال اما من فکر کنم پرسپولیس با اختلاف یک گل برنده این بازی خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار