زنگ مهر و مقاومت در مدارس ناحیه یک بهارستان نواخته شد

بهارستان(پانا) - زنگ مهر حسینی همزمان با سراسر کشور با حضور جمعی از مسئولین در آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۶۶۹۸
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر و مقاومت در مدارس ناحیه یک بهارستان نواخته شد

مراسم شروع سال تحصیلی با حضور سلیمان پور فرماندارشهرستان بهارستان، حجت الاسلام نور پور امام جمعه شهر گلستان و لطفی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک بهارستان در مدرسه نمونه دولتی امام علی (ع) ناحیه یک بهارستان برگزار گردید.

لطفی مدیر آموزش وپرورش ناحیه یک بهارستان در آئین بازگشایی وزنگ نمادین مدارس ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) ویاران باوفایش وتبریک بهار علم وتربیت به همکاران تلاشگر فرهنگی ودانش آموزان شایسته وساعی واولیاء دانش آموزان گفت : امروز شاهد بازگشایی باب علم ودانش دانایی هستیم که درسال گذشته با دست یافتن به قله های افتخار درعرصه های قرآنی وعلمی و پذیرش رشته های پزشکی دانش آموزان وکسب رتبه های ورزشی در سطح کشوری استانی وشهرستانی توسط دانش آموزان راپشت سر گذاشتیم که مایه مباحات شادی ودلگرمی جامعه فرهنگی ودانش آموزان رابه بار آورده است واین مسئولیت همه ما را برای اعتلای نظام آموزشی وتربیتی دانش آموزان شهرستان مصمم تر نموده است واز خداوند متعال می خواهیم مارا در چهار موضوع هدایت وراهنمایی نمایید ،خوب دیدن ، شنیدن فکرکردن وخوب عمل کردن.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: مدرسه کانون تعلیم و تربیت و آموزش قانون و قانون مداری است و دانش آموزان باید در دو نهاد مدرسه و خانواده انسانیت را آموزش ببینند تا در ساختن جامعه و کشور موفق عمل کنند.

سلیمانپور فرماندار شهرستان بهارستان در آیین بازگشایی مدارس ناحیه یک بهارستان و زنگ مقاومت ،حادثه تروریستی اهواز رامحکوم کردوبه روان پاک شهدای این حادثه دورود وسلام اهدا کردو ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) ویاران باوفایش و با تبریک آغاز سال تحصیلی به دانش آموزان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد:پس از خانواده ، مدرسه و معلمین نقش بسیار مهمی در زندگی اجتماعی کودک و نوجوان بر عهده دارد و از عوامل مهم تربیتی و سازنده ارزش‌های ذهنی و تفکر و راه و روش کودکان و نوجوانان در جامعه به شمار می‌رود.

وی با بیان این موضوع که ثروت اصلی هر ملتی،‌نیروی انسانی آن است ،خاطر نشان کرد: امروزه در کشورهای توسعه یافته یک رابطه مستقیمی بین آموزش و نیروی انسانی کارآمد و توانمند وجود دارد .

در ادامه مراسم حجت الاسلام نورپور امام جمعه بخش گلستان با تبریک بازگشایی مدارس و ضمن تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین (ع) ویاران باوفایش یادو خاطره هشت سال جنگ و هفته دفاع مقدس ،جایگاه آموزش وپرورش را بسیار مهم و خطیرعنوان کرد و گفت: سنگر علم ودانش از اهمیت بسیاری برخوردار است و ازآحاد جامعه ومسئولین خواستند با حفظ حراست ازسنگر علم ودانش وحمایت از آن در مقابل تهاجم گسترده دشمنان از آن بخوبی حفاظت ودانش آموزان را با قرآن وارزشهای آن آشنا و آموزش دهند.

شایان ذکر است ، در پایان مراسم زنگ بازگشایی مدارس ومقاومت توسط مادر شهیدان سعیدی و دیگر مسئولین در ناحیه یک بهارستان طنین انداز شد.

/خبرنگار : قره باقری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار