ابرازی همدری اتحایه اروپا با خانواده قربانیان حمله تروریستی اهواز

تهران (پانا) - اتحادیه اروپا با خانواده بازماندگان حمله تروریستی اهواز ابراز همدردی کرد.

کد مطلب: ۸۵۶۶۷۶
لینک کوتاه کپی شد
ابرازی همدری اتحایه اروپا با خانواده قربانیان حمله تروریستی اهواز

اتحادیه اروپا در بیانیه‌ای که بر روی پایگاه اطلاع‌رسانی خود منتشر کرده ضمن آرزوی سلامتی برای مجروحان حمله تروریستی اهواز با خانواده قربانیان این حادثه ابراز همدردی کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

«دست کم ۲۵ تن در حمله تروریستی روز شنبه در یک رژه نظامی در شهر اهواز در ایران جان خود را از دست دادند و ده‌ها نفر نیز مجروح شدند.

ما همدردی عمیق خود را با خانواده‌های قربانیان و مردم ایران ابراز می‌داریم و امیدواریم که مجروحان این حادثه به زودی بهبود یابند.»

به گزارش پانا، صبح روز شنبه مورخ سی‌ویکم شهریور ماه یک گروهک تروریستی به رژه نظامی اهواز که به مناسبت سالروز آغاز جنگ تحمیلی برگزار شده بود، حمله‌ای مسلحانه انجام داد که موجب شهادت ۲۵ نفر و زخمی شدن ده‌ها نفر شده است.

سازمان ملل، اتحادیه اروپا، عراق، روسیه، آذربایجان، ترکیه، ارمنستان، سوریه، قطر، عمان، پاکستان، کویت، هند، نیکاراگوئه، آلمان و ... از جمله کشورهایی بودند که این حمله را محکوم و با مردم ایران ابراز همدردی کردند.

گروهیک تروریستی الاحواز در ابتدا مسئولیت این حمله را برعهده گرفت که داعش با انتشار یک بیانیه و یک فیلم مدعی شد که حمله تروریستی اهواز که در نتیجه آن کودکی چهارساله به شهادت رسید، کار آنان بوده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار