نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس استثنایی استان یزد

یزد (پانا) - رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان یزد اظهار داشت: مراسم امروز تحت عنوان پروژه مهر با حضور مسئولان استان، جمعی از اولیا و مربیان و دانش آموزان دارای امتیازات ویژه برگزار شد.

کد مطلب: ۸۵۶۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد
نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی مدارس استثنایی استان یزد

زنگ آغاز سال تحصیلی با حضور معاون سیاسی امنیتی استاندار، فرماندار، مدیر کل آموزش و پرورش، رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان و هیئت همراه در آموزشگاه کوثر به صدا در آمد.

در این مراسم معاون سیاسی - امنیتی استاندار بیان داشت: زحماتی که معلمین در مدارس استثنائی استان می کشند از ارزش والاتر و اجر مضاعفی در پیشگاه خداوند برخوردار است.

محمدعلی طالبی افزود: وظیفه هر خدمتگزاری در نظام جمهوری اسلامی این است که در چنین حرکتها و برنامه هایی و در چنین فرصتهای خدمتگزاری، آنچه که از دستش برمی آید برای مجموعه نظام تعلیم و تربیت و مخصوصا رشد و شکوفایی دانش آموزان استثنائی انجام دهد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه موفقیت های این دانش آموزان در عرصه های مختلف علمی، دانشگاهی و ورزشی نشان دهنده وجود ظرفیتها و توانمدیهای بسیار بالا در بین دانش آموزان می باشد، اگر این دانش آموزان با محدودیتهایی مواجه هستند اما خداوند ظرفیتها و توانمندیهای دیگری را به جای آن قرار داده که بتوانند با اتکاء به آن ظرفیتها و توانمدیها، فصل موفقی را در زندگی خودشان بگذرانند.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنائی استان یزد اظهار داشت: مراسم امروز تحت عنوان پروژه مهر با حضور مسئولان استان، جمعی از اولیا و مربیان و دانش آموزان دارای امتیازات ویژه برگزار شد.

وی افزود: بیش از 2000 دانش آموز در 7 گروه دانش آموزان با نیازهای ویژه بینایی، شنوایی، جسمی-حرکتی، دارای اختلالات یادگیری و اختالات رفتاری؛ و دانش آموزان چندمعلولیتی در 32 آموزشگاه و در 20 کلاس درس در سطح استان تحت پوشش قرار گرفته اند.

مصطفی پایدار بیان داشت: در سال جاری 4 نفر از دانش آموزان به دانشگاه سراسری راه پیدا کرده اند همچنین 2 نفر از دانش آموزان در حوزه ورزشی، موفقیتهای خوبی را کسب کرده اند که هم اکنون عضو تیم ملی هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار