فرمانده سپاه استان سمنان:

به زانو درآوردن ابر قدرت ها با اتحاد مردم و مسئولین

سمنان (پانا) - فرمانده سپاه استان سمنان گفت: اگر مسئولان و مردم غیرتمند کشورمان همانند سال‌های دفاع مقدس برای یک هدف که سربلندی ایران اسلامی است، متحد شوند، همه ابرقدرت‌ها را به زانو درخواهند آورد.

کد مطلب: ۸۵۶۶۳۹
لینک کوتاه کپی شد
به زانو درآوردن ابر قدرت ها با اتحاد مردم و مسئولین

سردار سرتیپ حسن حسن زاده فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان در مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس با یاد و خاطره شهیدان گلگون‌کفن انقلاب اسلامی ایران گفت: گرامیداشت دفاع مقدس و تجلیل از رزمندگان سال‌های جنگ تحمیلی، تجلیل از تفکر و فرهنگ ایثار و استقامت است که باید در طول سال برای ترویج این فرهنگ و ارزش‌های والای آن تلاش کرد.

وی حرکت مذبوحانه در حوادث اخیر شهر اهواز را نشان از ناتوانی و شکست دشمنان در رویارویی با ایران دانست و افزود: اقدامات وحشیانه دشمنان در هدف قرار دادن مردم بی‌گناه، نشان از اوج خباثت و زبونی آنان بوده و نتیجه آن تنفر بیش از پیش مردم نسبت به این عناصر است.

فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان با مقایسه شرایط امروز ایران و منطقه با دوران دفاع مقدس گفت: امروز هم آمریکا در تلاش است تا با تمام قوا با حربه‌های اقتصادی و فرهنگی به مقابله با ایران بپردازد و اگر مسئولان و مردم غیرتمند کشورمان همانند سال‌های دفاع مقدس برای یک هدف که سربلندی و اقتدار ایران اسلامی است، متحد شوند، همه ابرقدرت‌ها را به زانو درخواهند آورد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار