مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان:

تحصیل 120 هزار دانش آموز در استان / حذف مشق شب برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان بابیان اینکه این استان ۱۲۰ هزار دانش‌آموز دارد، گفت: این دانش‌آموزان در یک هزار و ۱۰۰ مدرسه سال تحصیلی را آغاز کردند.

کد مطلب: ۸۵۶۶۱۶
لینک کوتاه کپی شد
تحصیل 120 هزار دانش آموز در استان / حذف مشق شب برای دانش‌آموزان دوره ابتدایی

محمد دستورانی افزود: برای آگاه سازی دانش آموزان، آموزش و پرورش این استان در سال تحصیلی 97-98 رویکردی متفاوت از سال های گذشته دارد.

وی، ترویج فرهنگ حمایت از کالای ایرانی به عنوان یکی از راهکارهای مقابله با جنگ اقتصادی را به عنوان یکی از برنامه آموزش و پرورش عنوان کرد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان تصریح کرد: با توجه به این که امسال در آستانه 40 سالگی انقلاب قرار داریم، معرفی دستاوردهای انقلاب از اولویت برنامه های نظام تعلیم و تربیت در سال تحصیلی97-98 است.

دستورانی، سمنان را استانی ممتاز در مباحث فرهنگی یاد کرد و اظهار داشت: سمنان به نسبت جمعیت از استان های پیشرو در جنگ تحمیلی بوده و از آموزش و پرورش این استان 124 معلم و 622 دانش آموز در راه دفاع از نظام اسلامی از جان خود گذشتند.

وی ادامه داد: ترویج رقابت گروهی، مهارت آموزی و مهارت محوری از راهبردهای آموزش و پرورش استان سمنان در سال تحصیلی جدید است.

دستورانی اظهار داشت: تولید محتوا، حذف مشق شب و کتاب های کمک درسی، حذف آزمون های زائد در دوره ابتدایی، از دیگر اولویت های آموزش و پرورش در سال تحصیلی جدید است.

به گفته وی، رفع موانع به جای تزریق منابع، ایجاد نشاط و امید اجتماعی و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی از دیگر برنامه های آموزش و پرورش در سال جاری است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان خاطرنشان کرد: در سال تحصیلی جدید در استان 120 هزار دانش آموز با 10 هزار معلم و معلم یار در یک هزار و 100 مدرسه علم و آگاهی را تجربه خواهند کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار