فرهنگ سازی مبنای جلب مشارکت خیران در حوزه آموزشی است

ارومیه(پانا)-معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش خوی گفت : فرهنگ سازی مبنای جلب مشارکت خیران در حوزه آموزشی است .

کد مطلب: ۸۵۶۵۹۴
لینک کوتاه کپی شد
فرهنگ سازی مبنای جلب مشارکت خیران در حوزه آموزشی است

محمود شرفی درنشستی که با حضور مسئولان موسسه خیریه عترت بوتراب و یاران علم برگزار شد ، اظهار داشت : یکی از وظایف آموزش و پرورش ترویج فرهنگ و ارزش دینی و انسانی است که باید در جامعه گسترش یابد و آموزش و پرورش در این مسیر از نهادهای پیشگام بوده و هست و اولویت اول ما ترویج این فرهنگ در جامعه است. اولویت دوم ما نیز توجه به وضعیت معیشتی دانش آموزان بی بضاعت و محروم است که اهمیت و جایگاه خاص خودش را دارد.

مدیر آموزش و پرورش خوی با اشاره به اینکه مبنا و اساس کار در راستای جلب مشارکت خیران، فرهنگ سازی در سطح جامعه است، گفت: باید زمینه جلب این مشارکت ها فراهم شود.

وی در ادامه داشتن آموزش و پرورش پویا و قوی را سبب رشد و توسعه جامعه عنوان و خاطرنشان کرد: با ایجاد تعامل و همدلی و جلب مشارکت ها می توان مشکلات این حوزه را برطرف کرد .

" شرفی " در ادامه افزود : افرادی که به امر مدرسه یاری اقدام می کنند افرادی بسیار آگاه هستند چرا که سرمایه گذاری در مدرسه سرمایه گذاری در مکانی است که اخلاق، ادب، اخلاص و معنویت و آموزش های انسانی در آنجا در حال شکل گیری است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: مدرسه فضایی است که در آن انسانهای نخبه ومفید برای آینده کشورمان پرورش می یابند و خیرین با این عمل خود باعث پیشرفت و ترقی شهرستان ودر سطح کلان کشور هم می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار