آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین؛

آئین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین

قزوین (پانا) - زنگ مهر و مقاومت در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین با حضور معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی در دبیرستان نبی اکرم (ص)طنین انداز شد.

کد مطلب: ۸۵۶۵۵۳
لینک کوتاه کپی شد
آئین بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس آموزش و پرورش ناحیه یک قزوین

خیراله رحمانی معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی ضمن یاد و خاطره شهدای گرانقدر در جمع دانش آموزان دبیرستان نبی اکرم گفت: انقلاب اسلامی ایران در سال 1357 به رهبری امام خمینی (ره) که نهضتی برگرفته از امام حسین (ع) و مکتب عاشورا بود به پیروزی رسید و همان طور که امام حسین (ع) ارزش های اسلامی فراموش شده در آن دوران را با قیام خود تازه کرد امام خمینی (ره) نیز ارزش هایی را که به ضد ارزش تبدیل شده بود را زنده کرد.

وی با تاکید بر ضرورت برگزاری هر چه باشکوهتر ایام الله در مدارس افزود: باید از ایام سوگواری اباعبدالله الحسین و دهه مبارک فجر در راستای تبیین اسلامیت نظام جمهوری اسلامی ایران، آزادی بیان و امنیت حاکم بر جامعه و حقانیت خون شهدا و خانواده های آنها در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی نهایت استفاده را ببریم.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی در ادامه نیز به عصر حاضر پرداخت و اظهار داشت: عصر حاضر را باید عصر هزارتو نامید. چرا که نه تنها نام­های این سده از هزار فراتر رفته است بلکه هر نامی خود سرچشمۀ هزار عرصۀ نو گردیده است.

خیراله رحمانی با تاکید بر لزوم استفاده از والدین در اداره مدارس به نقش و جایگاه ارزنده والدین در بحث تعلیم و تربیت پرداخت و تصریح کرد: فرایند تعلیم و تربیت با مشارکت والدین شکل می‌گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار