اصفهان حال و هوای دفاع مقدس به خود گرفت

اصفهان(پانا)-شهر اصفهان با نمادهای اشک، قاب شهدا، تابلونوشته و نصب المان های نوری به مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان، حال و هوای دفاع مقدس به خود گرفت.

کد مطلب: ۸۵۶۵۴۸
لینک کوتاه کپی شد
اصفهان حال و هوای دفاع مقدس به خود گرفت

به گزارش پانا و به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان، مدیرعامل این سازمان گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس المان نوری دفاع مقدس بر روی پل دفاع مقدس اصفهان نصب شد.

حسن موذنی افزود: در هفته دفاع مقدس اطراف و مقابل گلستان شهدای شهر شهیدپرور اصفهان و میدان قدس با حجله های شهادت مزین به تصاویر رزمندگان دفاع مقدس فضاسازی شده است.

وی همچنین بیان کرد: 70 نماد اشک در ابعاد کوچک در میدان امام حسین (ع) و 6 نماد اشک در ابعاد بزرگ نیز در میادین و چهارراه های اصلی سطح شهر از جمله میدان شهدا، انقلاب اسلامی، احمدآباد و پل بزرگمهر نصب شده اند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر اصفهان تاکید کرد: به دلیل مصادف بودن هفته دفاع مقدس امسال با ایام سوم شهادت امام حسین (ع) و یارانش، این نمادها تلفیقی از نمادهای محرم و دفاع مقدس است.

وی ادامه داد: تعداد 15 قاب استند مزین به تصاویر رزمندگان نیز در بلوار میانی خیابان بزرگمهر نصب شده است.

موذنی همچنین فضاسازی اطراف گلزار شهدای رهنان با همکاری شهرداری منطقه 11 توسط تابلو نوشته های چوبی که یادآور جبهه های سالهای دفاع مقدس است را از دیگر پروژه های فضاسازی شهر اصفهان در این هفته برشمرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار