رئیس بنیاد شهید برای شرکت در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی وارد اهواز شد

اهواز (پانا ) - نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران به نمایندگی از رییس جمهور جهت دیدار و گفت‌وگو با خانواده شهدای حادثه تروریستی اهواز و حضور در مراسم تشییع شهدای این حادثه وارد اهواز شد.

کد مطلب: ۸۵۶۵۰۴
لینک کوتاه کپی شد
رئیس بنیاد شهید برای شرکت در مراسم تشییع شهدای حمله تروریستی وارد اهواز شد

حجت الاسلام والمسلمین شهیدی شامگاه یکشنبه اول مهر ماه با استقبال نماینده ولی فقیه در استان و معاون سیاسی استاندار خوزستان وارد اهواز شد و در بدو ورود در گفت و گویی شهادت جمعی از هموطنان عزیز در اهواز را تسلیت گفت و هدف از سفر خود را شرکت در مراسم تشییع شهدای حادثه تروریستی اهواز، دیدار و گفت‌وگو با خانواده این عزیزان و عیادت از مجروحان این حادثه اعلام کرد.
معاون رییس جمهور که به نمایندگی از رییس‌جمهوری به خوزستان سفر کرده است تأکید کرد: ملت ایران از دشمنان هراسی ندارند و این حادثه تروریستی در ماه محرم و نخستین روز دفاع مقدس موجب تأثر فراوان شد البته آحاد مردم با اتحاد و انسجامی که یادآور روزهای دفاع مقدس است توطئه دشمنان ایران اسلامی را محکوم کرده و مقابل آنها ایستاده است.

گفتنی است لحظاتی پیش از انتشار این خبراعلام شد وزیر بهداشت ، وزرای دفاع و دادگستری بهمراه رییس بنیاد شهید در مراسم تشییع پیکر شهدای حمله تروریستی حضور خواهند داشت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار