پیام مدیر آموزش و پرورش شهر قدس به مناسبت آغاز سال نحصیلی جدید

شهر قدس (پانا) - مدیر آموزش و پرورش شهرستان قدس، به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید 98-97، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۵۶۴۸۵
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیر آموزش و پرورش شهر قدس به مناسبت آغاز سال نحصیلی جدید

متن پیام صادق محمدی مدیر آموزش و پرورش شهر قدس به شرح ذیل است :
‍ باسمه تعالی

سوگند به قلم و آنچه می نویسد، سپاس و ستایش مخصوص پروردگار است که اسباب تعالی انسان ها را در تفکر و اندیشه ورزی قرار داد.

در آستانه پاییز و ماه مهربانی، مهر شورانگیز و توام با مهرحسینی یاد و خاطره حماسه سازان دفاع مقدس و به ویژه معلمان و دانش آموزان شهید را گرامی می داریم و در شرایط سخت کنونی و تحریم با امام و رهبری و رئیس جمهور عزیزمان عهد می بندیم که همانند دوران دفاع مقدس، بسیجی وار از هیچ تلاش و کوششی دریغ نورزیم و به آرمان های امام (ره)، شهیدان و انقلاب اسلامی پای بند خواهیم ماند و از هیچ تهدیدی هراس نخواهیم داشت و در سنگرهای تعلیم و تربیت برای عزت و شرافت، بی امان تلاش خواهیم کرد.

معلم روشنفکر است، چون درد را درک و درمان می کند. بی تردید معلمان و آموزگاران دلسوز اصلی ترین محور تحقق سیاست ها و برنامه های تحول بنیادین آموزش و پرورش در مدرسه می باشند که در کنار همراهی و مشارکت اولیای شریف می توانند به موفقیت دست یابند.

طلوع مهر و آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ را بر پویندگان علم و معرفت و همکاران فرهیخته و دانش آموزان عزیز صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است در سال جدید، مدارس، فعالیت خود را در مدرسه با امید به آینده با نشاط و با تکیه بر تدبیر در امور جاری آموزشگاه آغاز نمایند و درسال حمایت از کالای ایرانی، شاهد پیشرفت و تعالی کشور عزیزمان، ایرانِ سرافراز باشیم .

/خبرنگار: معراج محمودی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار