استاندار قزوین؛

محیط مدرسه و خانه از یکدیگر جدا نیست

قزوین (پانا) - استاندار قزوین در آئین نمادین بازگشایی مدارس استان با حضور آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان، علی صفری شهردار، حکمت الله داودی رئیس شورای شهر قزوین گفت: محیط مدرسه و خانه از یکدیگر جدا نیست.

کد مطلب: ۸۵۶۴۶۷
لینک کوتاه کپی شد
محیط مدرسه و خانه از یکدیگر جدا نیست

عبدالمحمد زاهدی " استاندار قزوین در آئین نمادین بازگشایی مدارس استان که با حضور آیت‌الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان، علی صفری شهردار، حکمت الله داودی رئیس شورای شهر قزوین، موسوی فرماندار قزوین در دبیرستان شاهد بهشتیان قزوین برگزار شد، اظهار کرد: شما دانش‌آموزان کسانی هستید که باید سرنوشت این کشور را رقم بزنید و امروز بعد از یک وقفه کوتاه تابستانی دوباره در کلاس درس حاضر می‌شوید تا آنچه برای رشد و پیشرفت و اقتدار و سربلندی کشور لازم است را بیاموزید.
وی ادامه داد: بیش از هر چیز برای داشتن آینده بهتر و برای اینکه بتوانید به راحتی زندگی کرده و به هم نوعان خود خدمت کنید نیازمند تحول بنیادین و اساسی در نظام آموزش و پرورش کشور هستیم که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش این سند تحول تهیه و تصویب و امروز در حال اجرای این سند هستیم.
زاهدی تصریح کرد: نظام آموزشی صرفا گفتن و شنیدن نیست، بلکه مهارت‌های زندگی را به دانش‌آموزان می‌آموزد و در این آموزش نوعی مشارکت بین معلمان و مسئولان با دانش‌آموزان و والدین آنها در جامعه وجود دارد.
وی اضافه کرد: مدرسه محیطی جدا از خانواده نیست؛ لذا در نظام جدید آموزش و پرورش ارتباط مستقیمی بین آنچه در جامعه می‌گذرد با آنچه در خانه و مدرسه می‌گذرد باید وجود داشته باشد.

استاندار قزوین تاکید کرد: در طول دو سال اخیر بیش از ۴۰ میلیاردتومان فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی برای شما دانش‌آموران ساخته شده که در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد تا امکانات لازم را برای بهره‌گیری شما از فضای آموزشی فراهم کنند

زاهدای در ادامه یادآور شد: سالهاست سال تحصیلی همزمان با هفته دفاع مقدس اغاز می شود.
وی افزود: در سال ۵۹ در شرایطی که کودکان ما اماده می شدند به مدرسه بروند با بمباران کشور مواجه شدند.
استاندار قزوین گفت: حادثه تروریستی دیروز در اهواز نشان داد دشمنان برای رسیدن به اهداف پلیدشان حاضرند کودکان و نوجوانان را نیز قتل عام کنند.
وی بیان کرد: حوادثی که در سالهای دفاع مقدس برای کشور رخ داد نشان می دهد این ملت چه سختیها و مشکلاتی را پشت سرگذاشته است.
زاهدی افزود: شما دانش آموزآن باید سالهای آینده سرنوشت این کشور را رقم بزنید به همین دلیل لازم است خوب درس بخوانید و امروز برای اینکه آینده درخشانی داشته باشیم باید تحول بنیادین در سیستم اموزشی رخ دهد.
استاندار قزوین یاداور شد: از همه کسانی که برای اماده شدن مدارس تلاش کرده اند تشکر می کنیم و امیدواریم با تامین تجهیزات مناسب آموزشی سال تحصیلی خوب و با نشاطی را اغاز کنید.

وی یاد آور شد: امروز سال تحصیلی جدید را با ادای احترام به همه شهدا و به ویژه شهدای حادثه ترویستی دیروز در اهواز شروع می‌کنیم

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار