رئیس سازمان دانش آموزی استان زنجان در بازدید از آموزشگاه استثنایی بهاران گفت:

فعالیت‌های مربیان و معلمان آموزش و پرورش از عبادت کمتر نیست

زنجان (پانا) - فیروز مهدی در بازدید از آموزشگاه استثنایی بهاران شهر آب برگفت: فعالیت‌های خالصانه مربیان و معلمان آموزش و پرورش در زمینه تعلیم و تربیت آمیخته با معرفت و خداشناسی بوده واز عبادت کمتر نیست.

کد مطلب: ۸۵۶۴۶۰
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های مربیان و معلمان آموزش و پرورش از عبادت کمتر نیست

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان زنجان از مدرسه استثنائی بهاران شهر آب بر در اولین روز از مهرماه بازدید کرد .

مهدی در این بازدید ضمن تشکر از مدیر و مربیان این آموزشگاه فعالیت آنها را امری خداپسندانه دانست و گفت: فعالیت های خالصانه مربیان و معلمان آموزش و پرورش در زمینه تعلیم و تربیت آمیخته با معرفت و خداشناسی بوده واز عبادت کمتر نیست.

ایشان از نزدیک مشکلات و کمبود های مدرسه مربوطه را مورد بررسی و بازدید قرار داد و دستورات لازم را جهت رفع مشکلات صادر نمود.

وی افزود: کار کردن در این مدرسه و آموزش به کودکانی که دارای شرایط ویژه‌ای هستند عشق و علاقه می‌خواهد که خوشبختانه مربیان و معلمین مادری مدرسه با این عشق و علاقه و در این شرایط سخت در حال آموزش به بهترین وجه ممکن به دانش‌آموزان هستند.

رئیس سازمان دانش‌آموزی استان، آموزش و آگاه‌سازی خانواده‌ها را از مهم‌ترین راهکارهای پیشگیری از معلولیت ها عنوان و اضافه کرد: معلولیت تنها مشکل دانش آموزان نیست بلکه کل خانواده و جامعه را در بر می‌گیرد و باید با برگزاری آموزش‌های لازم و برنامه ریزی دقیق بتواند زمینه آگاه سازی خانواده و جامعه را فراهم کرد تا آمار معلولین در سطح جامعه کاهش پیدا کند.

در ادامه با اعطای شاخه گل و هدایا دانش آموزان راهی کلاس شدند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار