رئیس اداره مدارس غیردولتی استان در مراسم بازگشایی آموزشگاه ادیبان فرزانه ناحیه دو زنجان:

بیش از 16 هزار دانش آموز سال تحصیلی جدید را در مدارس و مراکز غیردولتی آغاز کردند

زنجان (پانا) - علی بیات رئیس اداره مدارس غیردولتی آموزش و پرورش استان در مراسم بازگشایی آموزشگاه ادیبان فرزانه زنجان گفت: بیش از 16 هزار دانش آموز سال تحصیلی جدید را در مدارس و مراکز غیردولتی آغاز کردند.

کد مطلب: ۸۵۶۴۵۸
لینک کوتاه کپی شد
بیش از 16 هزار دانش آموز سال تحصیلی جدید را در مدارس و مراکز غیردولتی آغاز کردند

همزمان با سراسر کشور زنگ مهر و مقاومت به صورت نمادین و با حضور علی بیات رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت‌های مردمی استان و سایر مدعوین در دبستان غیردولتی ادیبان فرزانه ناحیه دو زنجان نواخته شد.

علی بیات در این مراسم گفت: مدارس غیردولتی به عنوان بازوان کمکی در کنار مدارس دولتی، نقش اساسی در پیشبرد اهداف کلان تعلیم و تربیت دارند.

وی افزود : مدارس غیردولتی،‌ باید تجلی اعتماد دولت و مردم به یکدیگر باشد، زیرا حمایت و بسترسازی برای حضور بخش غیردولتی در آموزش و پرورش از اهمیت بسیاری برخوردار است و یکی از برنامه های مهم دولت هم افزایش واگذاری ها به بخش غیر دولتی در تمامی عرصه های اجتماعی و اقتصادی است که مدارس غیردولتی نیز در این زمره قرار می گیرند .

رئیس اداره مدارس غیردولتی و مشارکت های مردمی با اشاره به بازگشایی مدارس گفت: همزمانی ماه مهر و محرم حسینی (ع) و هفته دفاع مقدس است فرصت مغتنمی است تا جوانمردی، آزادگی، عدالت‌طلبی و حقیقت‌جویی را برای نسل نوجوان و جوان ایران اسلامی آموزش دهیم.

بیات در پایان یادآور شد : همزمان با سراسر کشور بیش از 16 هزار نوآموز و دانش آموز سال تحصیلی جدید را در مراکز پیش دبستانی و مدارس غیردولتی آغاز کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار