دیدارخبرنگاران دانش آموزی پانا فشافویه با مسئولین آموزش و پرورش

تهران، فشافویه (پانا) - در جلسه پایانی دوره آموزشی خبرنگاران دانش آموزی پانا بخش فشافویه کارشناسان فعالیت اردویی و روابط عمومی با حضور در جلسه به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

کد مطلب: ۸۵۶۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد
دیدارخبرنگاران دانش آموزی پانا فشافویه با مسئولین آموزش و پرورش

خسرو تیموری، کارشناس فعالیت‌های اردویی و تربیتی آموزش و پرورش فشافویه در این جلسه اظهار کرد: هرسال در کنار برنامه‌های اردوی معمول سال تحصیلی، اردوهای تابستانی برای دانش آموزان فشافویه و به ویژه دانش آموزان مناطق محروم با نظارت معاون پرورشی و تربیت بدنی تدارک دیده میشود و دانش آموزان به شهرستان لواسان و اردوگاه های تفریحی دیگرفرستاده می‌شوند ودر بعضی مواردنیز از عنایات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ارگانها و نهادهای منطقه بهره‌مند هستیم.

وی درادامه افزود: هر مدرسه ای که تصمیم میگیرد دانش آموزانش را به اردو بفرستد،در مرحله اول مجوز خود را به اداره آموزش و پرورش میفرستد و از جانب ما شرایط مکان و آب و هوا و زمان سنجیده میشود و بعد از تایید نهایی ،بعد از سه روز مجوزاز طریق اتوماسیون اداری برای مدرسه درخواست کننده فرستاده خواهدشد.

تیموری در زمینه چیدمان نیروهای پرورشی و تربیتی در واحدهای آموزشی نیز گفت:درمجموع مدارس فشافویه دارای۳۰معاون پرورشی هستند وبه مدارسی که بالای ۲۵۰دانش آموزان داشته باشند یک معاون پرورشی تعلق میگیرد و به مدارسی که کمتر از۲۵۰ دانش آموز داشته باشند یک مربی تربیتی اختصاص می یابد.

در ادامه جلسه ،علی غلامی کارشناس روابط عمومی آموزش و پرورش فشافیه نیز در سخنانی اظهار کرد :اخبار مدرسه وسپس اخبار آموزش و پرورش باید در اولویت کاری خبرنگاران دانش آموز باشد و در مرحله بعد به اخبار بخش نیز توجه شود

وی در ادامه افزود: خبرنگاران دانش آموزی پانا فشافویه میتوانندبا همکاری مستمر با همه ارگانها و نهادها نقش اساسی در پوشش اخبار و انعکاس آن در سطح منطقه شهرستانهای دیگر استان تهران با شفافیت و راستی نمایی برخوردار باشند.

شایان ذکر است، دوره آموزشی خبرنگاران دانش آموزی پانا بخش فشافویه با همکاری پاناشهرستاهای استان تهران، معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان دانش آموزی منطقه در آموزشگاه آیت الله سعیدی برگزار شد.

/خبرنگار:مریم قنبری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار