بوی ماه مهربانی

مدرسه نیکان آینده تبریز میزبان کودکان بدسرپرست و مبتلا به سرطان شد

تبریز(پانا) - مدرسه نیکان آینده تبریز ماه مهر و مهربانی را به قلب های کودکان بی سرپرست و بد سرپرست و کودکان مبتلا به سرطان هدیه آورد.

کد مطلب: ۸۵۶۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد
مدرسه نیکان آینده تبریز میزبان کودکان بدسرپرست و مبتلا به سرطان شد

مدیرعامل انجمن حمایت مبتلا به سرطان تبریز (تسکین) اعلام کرد: مدرسه نیکان آینده به عنوان تنها مجتمع آموزشی کشور طی حرکتی انسان دوستانه اقدام به ثبت نام کودکان بد سرپرست و بی‌سرپرست می‌کند که در سال جاری کودکان مبتلا به سرطان تبریز را نیز در این طرح خود قرار داده و ثبت نام کرد.

جواد میلانی در تشریح این خبر افزود: پیش‌دبستانی نیکان آینده، دختران و پسرانی را که مبتلا به سرطان بوده و تحت حمایت انجمن تسکین هستند را به صورت رایگان ثبت نام کرده و تمام هزینه‌های دانش آموز اعم از پوشه ثبت نام، لباس و کیف و کفش، کتاب و لوازم التحریر و تغذیه تحت نظارت دانشگاه علوم پزشکی و سرویس اختصاصی آن رایگان است.

وی ادامه داد: طی تفاهم نامه و همکاری میان مدرسه نیکان آینده و انجمن تسکین، کودکان با ارائه معرفی نامه این انجمن اقدام به ثبت نام کرده همزمان با دیگر کودکان مهر را جشن گرفتند.

مدرسه نیکان آینده در تبریز واقع در خیابان شمس تبریزی، خیابان سرباز شهید، کوی وحدت، کوچه شهید انوشیروان رضایی بوده و به صورت نامحدود کودکان بد سرپرست، بی سرپرست، کودکان مبتلا به سرطان و یا کودکانی که خانواده آنها دارای کودک تسکینی بوده را ثبت نام می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار