از سوی معاونت پارلمانی ریاست جمهوری؛

خبر استعفای شریعتمداری تکذیب شد

تهران (پانا) - روابط عمومی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری روز یکشنبه با انتشار بیانیه ای نسبت به انتشار ناقص و تحریف شده گفت و گوهای خصوصی و غیررسمی معاون پارلمانی رئیس جمهوری با رئیس کمیسیون صنایع درباره طرح استیضاح شریعتمداری توسط امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم، اعتراض کرد.

کد مطلب: ۸۵۶۴۰۰
لینک کوتاه کپی شد
خبر استعفای شریعتمداری تکذیب شد

در بیانیه معاونت امور مجلس ریاست جمهوری آمده است: در حاشیه جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی که آقای دکتر امیری معاون امور مجلس رئیس جمهوری پیگیر هماهنگی امور مربوطه در هیات رئیسه مجلس بود، آقای امیرآبادی فراهانی نماینده محترم مردم شریف قم گفت و گوهای ایشان را با رئیس محترم کمیسیون صنایع و بعضی از اعضاء محترم هیئت رئیسه در خصوص استیضاح جناب آقای شریعتمداری وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت به صورت ناقص و تحریف شده و به عنوان یک خبر منتشر نموده اند که اینگونه رفتارها از یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی جای تاسف دارد. بدیهی است مسائل مربوط به دولت توسط مسئولین ذیربط دولتی اطلاع رسانی می شود.

این بیانیه می افزاید: از نامبرده که مدتی است اخبار مربوط به دولت و مقامات دولتی را با جهت گیری های خاصی مطرح می نماید، انتظار دارد به منظور جلوگیری از آسیب روابط و تعاملات قوا، از اینگونه رفتارها پرهیز نماید.

در بیانیه معاونت امور مجلس ریاست جمهوری تصریح شده است: جناب آقای مهندس شریعتمداری وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت کماکان به انجام وظایف خود در وزارت متبوع اشتغال دارند و استعفای وی نیز توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت تکذیب گردیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار