معاون سیاسی استاندارخوزستان در گفت‌وگو با پانا :

برخی از مجروحان حادثه تروریستی دیروز از بیمارستان ترخیص شدند

اهواز (پانا ) - معاون سیاسی استاندار خوزستان اعلام کرد با تلاش تیم درمانی در ۴ بیمارستان برخی از مجروحان حادثه دیروز ترخیص شدند‌.

کد مطلب: ۸۵۶۳۶۸
لینک کوتاه کپی شد
برخی از مجروحان حادثه تروریستی دیروز از بیمارستان ترخیص شدند

علی‌حسین حسین‌زاده در خصوص حادثه تروریستی دیروز اظهار کرد: حال مجروحان رو به بهبود است و اقدام درمانی برای مجروحانی که نیاز به عمل جراحی داشته‌اند همان زمان با تامین کادر پزشکی در چهار بیمارستان اهواز آغاز شد.

معاون سیاسی - اجتماعی استاندار در خصوص سرونوشت ۴ تروریست حادثه دیروز تصریح کرد: گروه تروریستی ۴ نفره با اقدام به موقع نیروهای نظامی همان موقع به درک واصل شدند.

وی در خاتمه با اشاره به زمان تشییع پیکر شهدا حادثه دیروز گفت: مراسم تشیع پیکر جان‌باختگان روز دوشنبه ساعت هشت و نیم صبح از محل حسینیه ثارالله آغاز خواهد شد و با اعلام استاندار و نماینده ولی فقیه در استان روز دوشنبه عزای عمومی خواهد بود. وی همچنین از همه هم‌استانی‌ها خواست که با شرکت حداکثری در این مراسم اقتدار و همبستگی ملت ایران را به نمایش بگذارند.

در رژه دیروز نیروهای مسلح که همزمان با نخستین روز از همه دفاع مقدس در خیابان قدس اهواز برگزار شد، یک گروه تروریستی 4 نفره نیروهای اجرایی مراسم و مردم را به رگبار بستند. در این اقدام تروریستی 25 نفر شهید و نزدیک به 60 نفر مجروح شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار