سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی وزارت بهداشت راه‌اندازی شد

تهران (پانا) - سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آدرس FC.behdasht.gov.ir راه اندازی شد.

کد مطلب: ۸۵۶۳۶۶
لینک کوتاه کپی شد
سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی وزارت بهداشت راه‌اندازی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت بهداشت، مصطفی پریدار، مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اعلام این خبر افزود: با استقرار این سامانه مردم شریف ایران می‌توانند از هر نقطه از کشور بدون مراجعه حضوری به ستاد مرکزی، نامه ها و مکاتبات خود را ارسال و با استفاده از کد پیگیری دریافتی، درخواست‌های خود را تا دریافت نتیجه از طریق این سامانه که متصل به سامانه اتوماسیون اداری وزارت (دیدگاه) است، پیگیری کنند. همچنین تمامی مراحل مکاتبه از ثبت تا تمام ارجاعات و اقدامات انجام شده از طریق پیامک به ایشان اطلاع رسانی می‌شود.

پریدار، طراحی و اجرای این سامانه را گامی بزرگ در جهت اجرای الزامات دولت الکترونیک، تکریم مراجعان و نیز بی‌نیازی مردم به مراجعه حضوری برای ثبت و پیگیری درخواست‌ها و نامه‌های خود از شهرها و استان‌های مختلف با توجه به حجم مراجعات و مکاتبات بسیار زیاد مردمی به ستاد مرکزی دانست و افزود: این سامانه قطعا می‌تواند منجر به شفاف‌سازی و تسریع در فرآیند پاسخگویی و نیز تسریع در انجام اقدامات لازم برای درخواست‌های ارسالی مراجعان شود.

وی همچنین از مدیران و کارشناسان واحدهای مختلف ستادی خواست تا در جهت توسعه و استقرار کامل این سامانه و اطلاع کامل مراجعان از وضعیت نامه ارسالی خود، همکاری لازم را داشته باشند.

مدیرکل امور پشتیبانی و رفاهی وزارت بهداشت در پایان با تشکر از همکاران اداره کل امور پشتیبانی و رفاهی، مرکز توسعه مدیریت و تحول اداری و مرکز آمار و فناوری اطلاعات، از تکمیل این سامانه به منظور دسترسی مراجعین و متقاضیان به نامه‌های صادره مربوطه به درخواست‌های خود در آینده‌ای نزدیک نیز خبر داد.

گفتنی است، سامانه ثبت و پیگیری مکاتبات مردمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از طریق آدرس FC.behdasht.gov.ir در دسترس مردم قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار