به مناسبت بازگشایی مدارس منتشر شد:

پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 98-97

سمنان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 98-97 و بهار تعلیم و تربیت، پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۵۶۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت آغاز سال تحصیلی 98-97

محمد دستورانی مدیر کل آموزش و پرورش استان سمنان به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید پیامی را منتشر کرد. متن پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

معلمان، دانش آموزان و اولیاء گرامی

سال تحصیلی جدید و بهار دانایی و توانایی را که به فضل پروردگار با محرم حسینی، چله انقلاب اسلامی و در سال حمایت از کالای ایرانی و همچنین هفته گرامیداشت دفاع مقدس متقارن گشته است را با شعار «چهل سالگی انقلاب»، «مدرسه مهارت محور» و «تربیت عبدصالح» در استان آغاز می کنیم.

اینجانب ضمن تبرک طلوع مهر و آغاز سال تحصیلی ۹۸-۹۷ به پویندگان طریق علم و معرفت، معلمان کوشا و دانش آموزان عزیز، امیدوارم با درک صحیح از شرایط موجود کشور و باالهام از پیام استقامت، مردانگی و جوانمردی نهضت اباعبدالله الحسین(ع) باروشن نمودن چراغ تعلیم و تربیت در هزار و 100 مدرسه استان در قالب ۵۵۰۰ کلاس درس و باحضور ۱۲۰ هزار دانش آموز مستعد و آماده علم آموزی به نحو مطلوبی کلاس درس مدارس را به کانون خلق آینده کشور و خانه امید ملت و دولت تبدیل کنیم.

انتظار دارم براساس مفاد سند تحول بنیادین، دانش آموزان عزیز را افرادی متعهد به ارزش‌های دینی، ملی و انقلابی تربیت کنیم و زمینه رهنمون شدن آنان را به مراتبی از حیات طیبه فراهم آوریم.

انتظار دارم با هم افزایی، همدلی و همکاری سیاست های مقام عالی وزارت و اداره کل آموزش و پرورش استان از جمله مدرسه محوری، برنامه های مدرسه محور، مهارت آموزی، کیفیت بخشی، برنامه تدبیر، طرح تعالی مدیریت آموزشگاهی، حذف مشق شب و رقابت های انفرادی و ترویج رقابت های گروهی و حذف کتاب های کمک درسی در دوره ابتدایی و در نهایت ایجاد امید، نشاط، تحرک و تنفس در مدارس و در فضای جامعه دانش آموزی را اجرایی و عملیاتی کنیم.

تلاش کنیم با کار، ابتکار و اهتمام، فرهنگ حمایت از کالای ایرانی را بعنوان اصلی ترین راهکار نجات اقتصاد کشور در بین دانش آموزان و خانواده های محترم آنان نهادینه کنیم. در فرایند تعلیم و تربیت نگاه پیرامونی داشته، مدیریت زمان کرده و به جای انتظار کشیدن برای تزریق منابع، رفع موانع کنیم به نحوی که حاصل جمع تلاش هایمان زمینه ایجاد انگیزه مضاعف برای بهتر آموختن، دانستن و به کاربستن دانش و مهارت در دانش آموزان شود.

از دانش آموزان عزیز می‌خواهم قدردان فرصت ها بوده و در کمال ادب و احترام خوشه چین دانش و علم معلمان خوب خود باشند و افق های برتر موفقیت را برای استان رقم بزنند.

در پایان از هدایت ها، حمایت ها و رهنمودهای ارزنده نماینده ولی‌فقیه در استان، استاندار محترم استان، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران، ائمه جمعه، همه همکاران و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در اداره کل آموزش و پرورش استان سمنان و ادارات شهرستان ها و مناطق که با شفافیت، پاسخگویی و کارآمدی با عملکرد موفق در اجرای برنامه پروژه مهر، کارنامه خوبی برای استان رقم زدند، صمیمانه سپاسگزارم و از خداوند قادر متعال می خواهم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج)، سالی پربار و سرشار از امید، اعتماد و نشاط اجتماعی برای عناصر اصلی تعلیم و تربیت «معلمان، دانش آموزان، اولیا و خانواده های » گرانقدر باشد.

بااحترام

محمد دستورانی مدیرکل آموزش وپرورش استان سمنان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار