پیام سرپرست آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی 98 – 97

کرمان(پانا) - سرپرست آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی 98 – 97 پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۸۵۶۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام سرپرست آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان به مناسبت فرا رسیدن سال تحصیلی 98 – 97

در این پیام آمده است :

باسمه تعالی

به نام خدای علیم که خود معلم انسان است و سلام بر فرستاده اش حضرت محمد مصطفی ( ص) و خاندان مطهرش که برترین آموزگاران بشریتند و درود بر معلمان شهیدی که کلاس درس خود را به گستره ی همه زمین وسعت بخشیدند .

همکاران گرامی ، فرهنگیان محترم و دانش آموزان عزیز

با سلام و احترام

فرا رسیدن ماه مهر و آغاز هفته دفاع مقدس که با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) مقارن شده است را گرامی میداریم.

تقارن مطلع مهر و هفته دفاع مقدس با ماه محرم که زیباترین جلوه عشق و ایثار را برای رسیدن به مقام قرب الهی به نمایش گذاشته ، فرصتی ارزشمند است برای تبیین فرهنگ عاشورایی ، ایامی که شایسته است آینده سازان میهن اسلامی در فلسفه قیام عاشورا بیشتر تفکر کنند و حکایت افتخار آفرینی رزمندگان دوران دفاع مقدس را سطر به سطر فرا گیرند.

اینک در آستانه بازگشایی مدارس و در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) با عنوان حمایت از کالای ایرانی نام گرفته است ، با استعانت از درگاه باریتعالی و با مد نظر قرار دادن سیاست های دولت تدبیر و امید و برنامه های وزارت متبوع ،تمام همت خود را برای تحقق راهبرد اصلی اداره کل آموزش وپرورش استان" تکریم معلم ، مدیریت منابع و مدرسه پویا" به کارمی گیریم به این امید که فرهنگیان و دانش آموزان این مرز و بوم سرزنده و پویا ، با کسب عالی ترین مدارج علمی و معنوی ، رونق و شکوفایی چرخه های تولید علم را رقم زنند . ان شاالله...

حمید رضا شیخ پور

سرپرست آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار