منتظریم وزیر کشور درباره ماندن یا رفتن شهردار تهران اظهارنظر کند

تهران(پانا) - رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حضور محمدعلی افشانی در شهرداری تهران علی‌رغم قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان گفت منتظر نظر وزیر کشور در این خصوص هستیم.

کد مطلب: ۸۵۶۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد
منتظریم وزیر کشور درباره ماندن یا رفتن شهردار تهران اظهارنظر کند

محسن هاشمی در حاشیه هشتاد و هشتمین جلسه علنی شورای شهر تهران، در جمع خبرنگاران درباره حضور افشانی در شهرداری تهران علیرغم قانون منع بکارگیری بازنشستگان اظهار داشت: بنده با وزیر کشور در این خصوص مکاتباتی داشتم و وزیر نیز معتقد است مرّ قانون باید اجرا شود. بنابراین وزیر کشور از دیوان محاسبات و معاونت حقوقی ریاست جمهوری استعلام‌های لازم را در خصوص حضور افشانی در شهرداری تهران می‌گیرد که اگر اختلاف نظر وجود داشته باشد، استفساریه خواهند گرفت. به هر حال در خصوص ماندن و یا رفتن افشانی از شهرداری تهران منتظر نظر وزیر کشور هستیم.

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: فکر نمی‌کنم آقای افشانی نظری غیرقانونی در خصوص ماندن در شهرداری تهران داشته باشد و بارها اعلام کرده است تا زمانی که شهردار است به کار خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: ما موارد را در شهرداری تهران رسمی می‌کنیم و نمی‌گذاریم شهر در دورانی که احتمالاً شهردار نداشته باشد، دچار مشکل شود.

هاشمی در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره پرونده فردی که در مقابل شهرداری تهران خود را سوزانده بود، گفت: فرماندار تهران پیگیر این پرونده خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار