پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

ساری (پانا) - مدیر سازمان دانش‌آموزی استان مازندران در پیامی بازگشایی مدارس وآغاز سال جدید تحصیلی را تبریک گفت.

کد مطلب: ۸۵۶۳۱۷
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید

متن پیام علی‌اصغر قیصری به این شرح است:

عَلَّمَ بِالْقَلَمِ عَلَّمَ الْإِنْسانَ ما لَمْ یَعْلَمْ

ضمن گرامی‌داشت تقارن بهار علم و دانش و هفته دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی 97-98 و حضور دوباره‌ی دانش‌آموزان، فرهنگیان و اولیاء عزیز را به نهاد علم‌آموزی و اندیشه‌پروری تبریک می‌گویم و امیدورام که برای همگان حضوری پرثمر و پرنشاط باشد.

سازمان دانش‌آموزی به عنوان مجموعه‌ای با ظرفیت‌های تربیتی و پرورشی تأثیرگذار، با ساماندهی به تشکلات دانش‌آموزی، نقشی پربار در آموزش مهارت‌های زندگی فردی و اجتماعی به دانش‌آموزان که در شعار پروژه مهر 97 نیز بر آن تأکید شده است، دارد که نسلی توانمند و متعهد به فرهنگ ایرانی و اسلامی تقدیم ایران عزیز نماید.

امروز تشکل‌های سازمان دانش‌آموزی تحت نام‌ پیشتازان با حضور داوطلبانه و منسجم اعضا و مربیان، بی‌شک قدم‌های مثبتی در حل بسیاری از مشکلاتی برخواهد داشت که به نوعی، آسیب اجتماعی و فردی شناخته شده‌اند.

سازمان دانش‌آموزان استان مازندران در سال تحصیلی جدید بنا به دیدگاه همه‌جانبه‌ی مدیرکل آموزش و پرورش استان با همراهی سازمان‌های دانش‌آموزی شهرستان‌ها و مناطق زیرمجموعه‌ی خود، برای خدمت‌رسانی به دانش‌آموزان عزیز حضوری فعال داشته و دارد؛ چراکه معتقد هستیم دانش‌آموزان و مربیان پیشتاز عضو تشکلات سازمان دانش‌‌آموزی، طلایه‌داران علم و دانش همراه با توانمندی و کارایی هستند که خود هدف نهایی نظام آموزش و پرورش است.

امید است که مربیان متعهد و ساعی سازمان دانش‌آموزی همچون گذشته بستر مناسب تربیت اجتماعی دان‌ش‌آموزان عزیز را فراهم آورند و یاریگر آموزش و پرورش استان مازندران در دست‌یابی به حیات طیبه دانش‌آموزان باشند.

از درگاه خداوند یگانه برای تمامی دانش‌آموزان، مربیان و تلاشگران عرصه تعلیم و تربیت در سال تحصیلی جدید، بهروزی و نیک فرجامی آرزو می‌نمایم.

علی‌اصغر قیصری

مدیر سازمان دانش‌آموزی مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار