زنگ مهر و ایثار نواخته شد

کرمان(پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان در اولین روز بازگشایی مدارس در جمع مسئولین و دانش آموزان در دبیرستان دخترانه دوره اول شاهد گفت:آغاز سال تحصیلی بهار، تعلیم و تربیت و تقارن آن با ایام ماه اندوه حضرت ابا عبدالله الحسین و یاران با وفایش و هفته ی دفاع مقدس و هفته نیروی انتظامی برای همه خصوصا دانش آموزان درس ایثار ، از خود گذشتگی و جوانمردی به ارمغان می آورد.

کد مطلب: ۸۵۶۲۹۲
لینک کوتاه کپی شد
زنگ مهر و ایثار نواخته شد

احمد اسکندری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام راحل و محکوم کردن حرکت تروریستی اهواز گفت:

در آغاز سال تحصیلی با آرمانهای پاک و مقدس شهدا تجدید میثاق کرده و امیدواریم در مسیر شهدا بویژه در سنگر تعلیم و تربیت طوری حرکت کنیم که جامعه هدفمان با این آرمانها مأنوس شود.

اسکندری ضمن تقدیر از جامعه ی فرهنگیان این قشر را افرادی سخت کوش و پرتلاش و بی ادعا دانسته و گفت: سر تعظیم به محضر همه ی معلمین فرهیخته ایران اسلامی بویژه همکاران سخت کوش و پرتلاش در سراسر استان کرمان فرود آورده برای تک تک شان آرزوی موفقیت و بهروزی دارم.

وی گفت:بی شک دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت یکی از دستگاههای تأثیر گذار است که کار وهدف خود را بر اساس چشم انداز سند تحول بنیادین که تنها راهکار و برنامه اجرایی آموزش وپرورش در سراسر کشور است پیش می برد.

اسکندری سند تحول بنیادین را نقشه راه آموزش وپرورش دانست و گفت:تنها برنامه ای است که به عنوان نقشه ی راه همه ی دستندرکاران تعلیم و تربیت در دستور کار است.

احمد اسکندری گفت:امروز در استان کرمان بواسطه ی تلاشهای همه ی همکاران در حوزه های ستادی زیر ساختها ی لازم برای شروع سال تحصیلی انجام گرفته و می توانیم ادعا کنیم که در سراسر استان کرمان همه ی مدارس تکمیل و هیچ کلاسی بدون دبیر نیست.

مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت: با توجه به رشد 4 درصدی و جمعیت 630 هزار نفری دانش آموزان در استان که قریب به 7600 مدرسه و 29 هزار کلاس درس توسط 44 هزار فرهنگی دنبال می شود تمامی برنامه های به نحو احسن در حال اجراست.

احمد اسکندری مشارکت همه ی دستگاها را از گامهای مؤثر برای پیشبرد اهداف آموزشی و موفقیت دانش آموزان دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار